Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg: Eh, det er å bannes på et annet språk. Barnet: Men HVA betyr det? Jeg: Jeg bruker ikke å banner så jeg kan ikke si det. Hvor har du hørt det? Barnet: Guttene i klassen sier det hele tiden. Hva skal man egentlig svare til det? 😐 Jeg blir så tatt på senga der altså.. Puling og lage barn har vi vært gjennom, synes denne er vanskeligere jeg. Kan liksom ikke gi et fornuftig svar her. Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Klart du kan gi et fornuftig svar. Bare å oversette uttrykket og forklare hvorfor det er stygt å si det. Anonymous poster hash: 21979...878
Gjest Muji81 Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Fuck you betyr vel mer faen ta deg på norsk. Og bitch er et nedsettende ord for kvinner. Trenger ikke å blande inn blomster eller bier her
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Bare å være ærlig, ja. Om du ikke klarer å si ordene "faen ta deg" og "bitch", så kan du jo si at det er ekstremversonen av "dumme deg" De som sier det i klassen prøver bare å tøffe seg, kan du jo også nevne. Anonymous poster hash: 3cc62...240
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Hm, her jeg kommer fra betyr det forpulte hore og jeg har hverken lyst å gå inn på hva forpulte betyr eller hva en hore er. Men kan kanskje forklare det med faen ta. Likevel synes jeg kanskje det er nok å si at det er banneord. Språket her vi bor er ganske fargefullt og kraftig fra før. Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Hm, her jeg kommer fra betyr det forpulte hore og jeg har hverken lyst å gå inn på hva forpulte betyr eller hva en hore er. Men kan kanskje forklare det med faen ta. Likevel synes jeg kanskje det er nok å si at det er banneord. Språket her vi bor er ganske fargefullt og kraftig fra før. Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3 Kommer du fra et fantasiland? Fuck you bitch kan ikke oversettes til forpulte hore noe sted i Norge. Anonymous poster hash: 21979...878
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Hm, her jeg kommer fra betyr det forpulte hore og jeg har hverken lyst å gå inn på hva forpulte betyr eller hva en hore er. Men kan kanskje forklare det med faen ta. Likevel synes jeg kanskje det er nok å si at det er banneord. Språket her vi bor er ganske fargefullt og kraftig fra før.Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3 "Forpulte hore" blir vel heller "fucking bitch", siden det er "fuck you" er imperativ og ikke et adjektiv. Du kan jo si at det betyr " faen ta deg, kjerring", men at det ikke er greit å si og hvorfor. Anonymous poster hash: 61061...3b4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Hm, her jeg kommer fra betyr det forpulte hore og jeg har hverken lyst å gå inn på hva forpulte betyr eller hva en hore er. Men kan kanskje forklare det med faen ta. Likevel synes jeg kanskje det er nok å si at det er banneord. Språket her vi bor er ganske fargefullt og kraftig fra før. Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3 Kommer du fra et fantasiland? Fuck you bitch kan ikke oversettes til forpulte hore noe sted i Norge. Anonymous poster hash: 21979...878 Mye mulig, men sånn er det her 😐 Men hvis det ikke er sånn i resten av verden kan jeg forklare det med faen ta ☺ Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Hm, her jeg kommer fra betyr det forpulte hore og jeg har hverken lyst å gå inn på hva forpulte betyr eller hva en hore er. Men kan kanskje forklare det med faen ta. Likevel synes jeg kanskje det er nok å si at det er banneord. Språket her vi bor er ganske fargefullt og kraftig fra før.Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3 "Forpulte hore" blir vel heller "fucking bitch", siden det er "fuck you" er imperativ og ikke et adjektiv. Du kan jo si at det betyr " faen ta deg, kjerring", men at det ikke er greit å si og hvorfor. Anonymous poster hash: 61061...3b4 Du har rett og det var vel det hun egentlig sa og spurte om. Vet ikke om det er jeg som skrev feil eller om det autokorrekturen tok den. Anonymous poster hash: 0dcf5...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå