Gå til innhold

Didriksons vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vinterdress til en på 2,5 år og ca 90 cm høy. Noen som har erfaring med didriksons vinterdress? Hørt at de er store i størrelsen. Blir str 100 alt for stort til en på 90 cm?

Anonymous poster hash: c9fc6...c43

Skrevet

Supre dresser!

Synes de er vanlige i str. Barnet mitt brukte 140 i fjor og jeg kjøpte 140 i dress. Litt romslig, ja, men ikke så stor i str.

Anonymous poster hash: 93f81...1cd
Skrevet

Nettopp kjøpt til 3åringen. Bare prøvd ut i høstferien, så kan ikke si noe om slitestyrken, men varmen og bevegeligheten var upåklagelig. 😊

Vi har 100cm til hun på drøyt 100cm, og den er romslig. Hadde nok kjøpt 90 til en på 90.

Men du må jo prøve og se

Anonymous poster hash: e6920...5d4

Skrevet

Har akkurat kjøpt den i 110 til gutten min på 102 cm, og den er for stor. Han kan bruke den, men det er ikke optimalt, så den blir nok spart til neste vinter, evt brukt som reserve denne vinteren.

Anonymous poster hash: db808...0c7
Skrevet

Jeg kjøpte idag og kjøpte i 120 til en på 110. Bare husk at den skal Være lang nok over ryggen når de bøyer seg. Så selv om dem ser stor ut så er det ikke sikkert den et stor nok i ryggen.

Dressen ser kjempestor ut men prøvde i butikken og dama i butikken sa at man ofte måtte opp o størrelse på vinterdressene .

Anonymous poster hash: bcaff...2a7

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat Didrikssons Migisi til min gutt på 3,5, kjøpte 110, det var alt for stort! Så nå har jeg byttet i 100. Denne dressen har også "forlengelse" på ermene og beina (sømmer som kan taes bort, da blir de forlenget).

Skrevet

min er 95cm og han omtrent svømmer i den i 100 :) kjempe god i str

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...