Solstrålene mine Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Så at det er 20% på hele nettbutikken to streker ut denne uken tror jeg.. Lirer på en ting som gjelder meg.. Jeg har veldig nedtrykk i nedre mage/livmor.. Noen som vet hva det kan være?
siot Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg fikk ikke opp noe tilbud på tostreker sin side :/ merkelig...
siot Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Nedtrykk i nedre del av mage kan være så mangt :-) graviditet, mens på vei eller obstipasjon :-) håper det er det første
Solstrålene mine Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2015 Gjorde du ikke? Så rart... Det skulle være ut uken. Jeg har hatt nedtrykk i en uke nå tenker jeg .. Er det vanlig så tidlig under graviditet? Vet ikke om jeg er gravid enda.. Men håper jeg er det obstipasjon må jeg google for det har jeg aldri hørt om før
Solstrålene mine Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg fant ut at jeg har ikke obstipasjon
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Du må bruke rabattkode uke42 for å få 20 %. Gjelder ut denne uken :-) Anonymous poster hash: 33ebd...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå