Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har så mageknip at jeg kan ikke gå rett engang. Det stikker som kniver i magen og det er så vondt! Dette er ikke menssmerte eller smerter i den regionen, men mer ved navlen og oppforbi navlen. Bør jeg ringe legevakt eller er dette normalt? Anonymous poster hash: 6a223...ff5
Apple80 Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Kan være luft, som er ufarlig men helt sinnsykt vondt! Som kniver sånn som du beskriver. Håper det hår over snart!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Om du ikke har operert blindtarmen tidligere, kan det være den som spøker. Det er typisk at smerten starter rundt navlen/midt i magen, for etterhvert å "vandre" ned mot høyre side av magen. Har du feber i tillegg? Dette er så absolutt noe du bør kontakte legevakten for. Hilsen legevaktsoperatør Anonymous poster hash: 31266...7f2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg ringer imorgen om ikke smertene går over. Det går fint når jeg ligger, men så fort jeg reiser meg og går litt så kommer smertene tilbake. De er overlevbare men vonde og ubehagelige. Jeg er redd det er noe galt. Har ikke smerter på høyre side, så tror ikke det er blindtarmen. Anonymous poster hash: 6a223...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå