Gå til innhold

Er det noen sjokolade som er lov til å spise på lavkarbo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lov og lov😁

Men om du spiser kunstig sukker er det jo et par. Min favoritt er helt klart cloetta sukkerfri melkesjokolade. Men jeg spiser kun et par ruter.

Anonymous poster hash: 45fa9...85e

Lov og lov

Men om du spiser kunstig sukker er det jo et par. Min favoritt er helt klart cloetta sukkerfri melkesjokolade. Men jeg spiser kun et par ruter.

Takk ;) Hvor kjøper du den? Hvor mange karbohydrater er det i en?

Anonymous poster hash: eb351...94c

Annonse

13gram karbo per 100g. Da er sukkeralkoholene trukket fra. (Om jeg husker riktig)

Jeg har kjøpt den på rema 1000

Da skal jeg se etter den :)

Atkins "Kvikk Lunjsen"

Er den god, hvor kjøper man den?

Jeg kjøper mine på XXL i allefall og liker den veldig godt. Smaker nesten som Freia sin og inneholder 3,2 karb for to lengder. Er tre pakker inne i en stor :)

Dra på helsekosten og spør. De har sukkerfri sjokolade der som er veldig god! Vanlig sjokolade fra butikken, mørk eller ei, inneholder mye sukker. Like mye sukker i lys og mørk.. Men den sukkerfrie har lite karbohydrater i forhold til de "vanlige".. Funksjonell mat har en melkesjokolade med sukrin. Den er god syns jeg 😊

Jeg er enig i at Cloetta sin sukkerfrie er den beste! Kjøpte 2 stk. selv på Rema idag. Jeg kan fint legge i meg en hel plate på en dag. Da snakker vi skeie ut, for meg som lever strengt :o

Ellers liker jeg flere av atkinsbarene. Den med, fudge, karamell og peanøtter, den kvikk lunsjen som er nevnt er veldig god, og den med kokos er supergod! :D :D

Annonse

Jeg bruker 85 % sjokolade, innimellom 90 % om jeg finner det.

Anonymous poster hash: 99d14...bd1

Black & Green sin 85 % er best - helsekosten.

Anonymous poster hash: 99d14...bd1

Atkins "Kvikk Lunjsen"

Jaaaa, den er så god. Den eneste jeg har funnet som smaker nesten som sjokolade og ikke bare falskt :)

Anonymous poster hash: 7b976...cda

Da har du ikke smakt cloetta sin😋

Liker ingen av atkinsbarene, heller ikke kvikkluchen👎🏽

Dra på helsekosten og spør. De har sukkerfri sjokolade der som er veldig god! Vanlig sjokolade fra butikken, mørk eller ei, inneholder mye sukker. Like mye sukker i lys og mørk.. Men den sukkerfrie har lite karbohydrater i forhold til de "vanlige".. Funksjonell mat har en melkesjokolade med sukrin. Den er god syns jeg

Den fra funksjonell mat, er det den som heter Sukrin?

Hi

Takk :) AHer var det mange gode tips ;)

Er denne som er Cloetta

http://bloggfiler.no/ketolyseprinsessa.blogg.no/images/892649-10-1285100440923.jpg

Er det denne som er Cloetta? skulle det stå

Atkins "Kvikk Lunjsen"

Jeg kjøper mine på XXL i allefall og liker den veldig godt. Smaker nesten som Freia sin og inneholder 3,2 karb for to lengder. Er tre pakker inne i en stor :)

Er det denne?

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/s306x306/e15/10946402_531236857016820_1914988403_n.jpg

Atkins "Kvikk Lunjsen"

Er det denne?

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/s306x306/e15/10946402_531236857016820_1914988403_n.jpg

Jepp det er den også 😁

Sukkerfri sjokolade var jammen meg dyrt :sjokkert: :sjokkert: Men fant meg da litt i dag. Var på coop extra og der hadde de endel fra Atkins, men selvfølgelig ikke kvikk lunsj :( Er de fra Atkins mer mellommåltid enn sjokolade? Cloetta fant jeg ikke :(

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...