Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Hei Har ei venninne i utlandet som jeg vil sende pakke til, hun har en sønn. Tenkte å putte i klær, godteri, (ungen har bursdag snart) så tenkte å overraske de:) Går jeg bare innom posten, kjøper pappeske i str jeg vil ha, putter ting i og sender den? Hjelp uvitende meg, har aldri sendt pakke til utlandet Anonymous poster hash: 6b458...0b2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Hei Har ei venninne i utlandet som jeg vil sende pakke til, hun har en sønn. Tenkte å putte i klær, godteri, (ungen har bursdag snart) så tenkte å overraske de:) Går jeg bare innom posten, kjøper pappeske i str jeg vil ha, putter ting i og sender den? Hjelp uvitende meg, har aldri sendt pakke til utlandet Anonymous poster hash: 6b458...0b2 Du trenger ikke kjøpe pappeske der, du kan bruke hvilken som helst pappeske. Ta en du har hjemme, pakk ned det du skal sende så går du på Posten og poster den. Null stress! Anonymous poster hash: 35e7f...61a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 HeiHar ei venninne i utlandet som jeg vil sende pakke til, hun har en sønn.Tenkte å putte i klær, godteri, (ungen har bursdag snart) så tenkte å overraske de:)Går jeg bare innom posten, kjøper pappeske i str jeg vil ha, putter ting i og sender den?Hjelp uvitende meg, har aldri sendt pakke til utlandet Anonymous poster hash: 6b458...0b2 Du trenger ikke kjøpe pappeske der, du kan bruke hvilken som helst pappeske. Ta en du har hjemme, pakk ned det du skal sende så går du på Posten og poster den. Null stress! Anonymous poster hash: 35e7f...61a OK, takk. Men er det noe jeg ikke kan sende? Og må jeg opplyse om hva som er i esken? Anonymous poster hash: 6b458...0b2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 HeiHar ei venninne i utlandet som jeg vil sende pakke til, hun har en sønn.Tenkte å putte i klær, godteri, (ungen har bursdag snart) så tenkte å overraske de:)Går jeg bare innom posten, kjøper pappeske i str jeg vil ha, putter ting i og sender den?Hjelp uvitende meg, har aldri sendt pakke til utlandet Anonymous poster hash: 6b458...0b2 Du trenger ikke kjøpe pappeske der, du kan bruke hvilken som helst pappeske. Ta en du har hjemme, pakk ned det du skal sende så går du på Posten og poster den. Null stress! Anonymous poster hash: 35e7f...61a OK, takk. Men er det noe jeg ikke kan sende? Og må jeg opplyse om hva som er i esken? Anonymous poster hash: 6b458...0b2 Er ulike regler fra land til land, men generelt tror jeg mange er restriktive med å sende mat. Godteri burde vel gå greit. Ellers må du jo bruke sunn fornuft og tenke på at det ikke skal være knuselige ting, og porto blir jo dyrere jo tyngre pakken er. Og ja, du må oftest oppgi hva det er i esken, men du trenger ikke skrive så veldig detaljert. F.eks "klær", "spill" etc. holder. Anonymous poster hash: 35e7f...61a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Er noen regler fpr hva du ikke kan sende, litt forskjellig fra land til land (gå på posten.no så finner du det der). Når du leverer inn pakken for å sende så må du fylle ut en tolletikett hvor du krysser av for gave, skriver på engelsk/ språk de forstår i mottakerland hva innholdet er og verdi. Anonymous poster hash: 02bab...529
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Tusen takk Anonymous poster hash: 6b458...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå