Gå til innhold

Bursdagsgave til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mamma blir straks 52. Hun bor i en annen by enn meg, og normalt ville jeg sendt henne blomster på døra siden det ikke er noen rund dag, men "vanlig" bursdag. Men akkurat denne gangen så kommer hun på helgebesøk til meg og passer derfor dårlig med blomster siden hun skal fly hjem igjen.

Det er altså så vanskelig å finne på noe til henne for hun er en dame som har alt! Det hun ikke har, det kjøper hun seg selv. Hun og pappa har god råd, og har egentlig ikke noen spesielle interesser.

Tenker å bake en kake til bursdagen hennes, og vin o.l. er uansett en selvfølge når de kommer på besøk.

Føler jeg må gi henne en liten ting i gave uansett. Sånn ca. 300,- men blir det dyrere så kan jeg gå sammen med min søster, så det er ikke noe problem.

Tips mottas med stor takk! :)

Anonymous poster hash: 0dd6a...47b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bok? Gavekort på kino for to? Konsertbilletter? Noen eksklusive matvarer? (Olivenolje etc) abonnement på et blad som passer henne?

Anonymous poster hash: 2b7d9...6be

Skrevet

En bok? Gavekort på kino for to? Konsertbilletter? Noen eksklusive matvarer? (Olivenolje etc) abonnement på et blad som passer henne?

Anonymous poster hash: 2b7d9...6be

Hun leser ikke bøker og går heller ikke på kino (ja, jeg vet det er sært). Ikke er hun spesielt interessert i matlaging heller (og det blir litt styrete for henne å ta med seg hjem på fly)... Men jeg skal absolutt sjekke om det er noen aktuelle konserter i byen hun bor i, for det kunne jo vært en fin gave med konsertbilletter, bladabonnement er jo også ganske smart! :)

Skrevet

Et skjerf eller genser. En CD eller DVD

Strikke noe?

Skrevet

En gave, spesiell fordi den er utvalgt av deg. Og ikke fordi hun trenger den, eller ikke har råd til å kjøpe selv :) Det kan være et duftlys, en vakker ting å hvile øynene på, et fint krus og en pose god te eller kaffe. Jeg blir alltid glad for å få slike gaver hos barna mine.

Skrevet

Strikk et par votter eller lag noe annet du tror hun vil like.

Hva med en fotobok med bilder fra du bodde hjemme?

Anonymous poster hash: 958c7...cc7
Skrevet

Strikk et par votter eller lag noe annet du tror hun vil like.

Hva med en fotobok med bilder fra du bodde hjemme?

Anonymous poster hash: 958c7...cc7

Hehe, strikking eller annet håndarbeid er ganske uaktuelt da dette helt klart ikke er min sterkeste side. :P Men en fotobok med bilder fra jeg bodde hjemme var en super idè! :) Tror dessverre ikke jeg rekker å få ordnet det før hun kommer... Men en kjempegod gaveide, som jeg skal notere bak øret til neste gang. :D

Skrevet

Et skjerf eller genser. En CD eller DVD

Strikke noe?

Skjerf har jeg gitt henne et par anledninger før, og det liker hun godt. Ser at hun også er flink til å bruke de. :) Men føler det er litt oppbrukt... Musikk og film hører og ser hun online. (Er det noen som kjøper slikt lengre? *rødme*)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...