Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpt seng brukt, vet ikke om de har malt den selv..tror ikke det. Er det farlig? Gnagd seg et stort hull mens jeg var i dusjen og han lå og sov (våknet opp før jeg var ferdig).. off.. Anonymous poster hash: 8cea5...431
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Det går nok sikkert bra. Men kjøp sånn plastskinne til å sette på, så unngår du det heretter. Anonymous poster hash: 7560a...4f5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Hehe. Kjenner meg igjen. Min gnagde på hjørnet på en list. 😳 Det gikk bra. Er du usikker så ring giftsentralen. De er utrolig hjelpsomme. Anonymous poster hash: 7c549...523
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Hvor får jeg kjøpt det? Bør jeg ringe giftsentralen mener dere? Han er 9,5 mnd Anonymous poster hash: 8cea5...431
Gjest Antarctica Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Nei, han blir ikke forgiftet av tørr maling. Kommer ut i bleia. Ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpt seng brukt, vet ikke om de har malt den selv..tror ikke det. Er det farlig? Gnagd seg et stort hull mens jeg var i dusjen og han lå og sov (våknet opp før jeg var ferdig).. off..Anonymous poster hash: 8cea5...431 Er det gammel maling kan den vel inneholde bly. Men er vel neppe så gammel? Optimalt er det vel neppe å spise maling. Vi har plast gnageskinner på vår. Men våre barn har aldri gnagd på senga. Anonymous poster hash: 230a9...481
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Snakket med ho jeg har kjøpt senga av nå , ei venninne, den er ikke malt selv så da går det vel bra regner jeg med.. Hvor får jeg kjøpt sånne skinner? Anonymous poster hash: 8cea5...431
Gjest Antarctica Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpt seng brukt, vet ikke om de har malt den selv..tror ikke det. Er det farlig? Gnagd seg et stort hull mens jeg var i dusjen og han lå og sov (våknet opp før jeg var ferdig).. off..Anonymous poster hash: 8cea5...431 Er det gammel maling kan den vel inneholde bly. Men er vel neppe så gammel? Optimalt er det vel neppe å spise maling. Vi har plast gnageskinner på vår. Men våre barn har aldri gnagd på senga. Anonymous poster hash: 230a9...481 Er uansett grenser for hvor mye bly som kan frigjøres fra bunden form i ferdigstørknet maling.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpt seng brukt, vet ikke om de har malt den selv..tror ikke det. Er det farlig? Gnagd seg et stort hull mens jeg var i dusjen og han lå og sov (våknet opp før jeg var ferdig).. off..Anonymous poster hash: 8cea5...431 Er det gammel maling kan den vel inneholde bly. Men er vel neppe så gammel? Optimalt er det vel neppe å spise maling. Vi har plast gnageskinner på vår. Men våre barn har aldri gnagd på senga. Anonymous poster hash: 230a9...481 Er uansett grenser for hvor mye bly som kan frigjøres fra bunden form i ferdigstørknet maling. Du er kjemiker eller? Er vel en grunn til at bly maling ikke er så bra. Hadde blyet vært fanget i størknet maling hadde det vel vært null problem? Anonymous poster hash: 230a9...481
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpt seng brukt, vet ikke om de har malt den selv..tror ikke det. Er det farlig? Gnagd seg et stort hull mens jeg var i dusjen og han lå og sov (våknet opp før jeg var ferdig).. off..Anonymous poster hash: 8cea5...431 Er det gammel maling kan den vel inneholde bly. Men er vel neppe så gammel? Optimalt er det vel neppe å spise maling. Vi har plast gnageskinner på vår. Men våre barn har aldri gnagd på senga. Anonymous poster hash: 230a9...481 Er uansett grenser for hvor mye bly som kan frigjøres fra bunden form i ferdigstørknet maling.Du er kjemiker eller? Er vel en grunn til at bly maling ikke er så bra. Hadde blyet vært fanget i størknet maling hadde det vel vært null problem? Anonymous poster hash: 230a9...481 Jeg er kjemiker. 😊 Man kan få i seg temmelig mye bly fra rett type maling. Men skal ha i seg en del maling til før det gjør noe. Det er ikke akutt farlig, man skal spise mye maling. Dersom man har fått i seg bly fra maling er det heller ikke noe man kan gjøre. Noe vil gå ut igjen gjennom malingsflaka, resten blir værende. Men i denne saken er det ikke farlig. Ikke evt bly ihvertfall! 😊 Anonymous poster hash: 8fdd4...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå