Gå til innhold

Kjøpt meg Moccamaster idag 😄 hvilken filter kaffe er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den aller beste er coop blå java. Med coop blå som god nr 2.

Men jeg er helt avhengig av å variere kaffen. Så jeg kjøper/hamstrer alltid kaffe når coop har -40%, og så varierer jeg hver gang jeg skal fylle opp kaffeboksen hvilken pose jeg åpner. 😊

Coop har svært mye god kaffe. Evergood er også god, men den har vært lik siden jeg var liten, og jeg er litt lei av det smaksbildet.

Anonymous poster hash: c81fa...698

Evergood, eller cafe noir👍🏼

Mener du denne? Kjøpte den på Elkjøp sammen med Moccamaster. 49 kr - 500 g i posen. Den var god syns jeg. Men så også de hadde forskjellige typer i denne typen. Har du en favoritt?

Anonymous poster hash: d1370...458

post-42-486987_thumb.jpeg

Den aller beste er coop blå java. Med coop blå som god nr 2.

Men jeg er helt avhengig av å variere kaffen. Så jeg kjøper/hamstrer alltid kaffe når coop har -40%, og så varierer jeg hver gang jeg skal fylle opp kaffeboksen hvilken pose jeg åpner. 😊

Coop har svært mye god kaffe. Evergood er også god, men den har vært lik siden jeg var liten, og jeg er litt lei av det smaksbildet.

Anonymous poster hash: c81fa...698

Må visst følge med når det er tilbud jeg da:-)

Annonse

Den eneste butikk-kaffen jeg synes er ok er evergood. Ali smaker gamlehjem og friele er lesesalskvip. Unyansert, overbrent og tørt smaksbilde i det meste av butikk-kaffe altså. Kjøp heller ferskbrente bønner hos noen som vet hva de holder på meg og kvern selv ;)

Anonymous poster hash: a667a...f6e

Den eneste butikk-kaffen jeg synes er ok er evergood. Ali smaker gamlehjem og friele er lesesalskvip. Unyansert, overbrent og tørt smaksbilde i det meste av butikk-kaffe altså. Kjøp heller ferskbrente bønner hos noen som vet hva de holder på meg og kvern selv ;)

Anonymous poster hash: a667a...f6e

Hvor kjøper du bønner da? :)

Jeg liker overhodet ikke coop kaffe, men det betyr jo ikke at du ikke liker den 😄

Her bruker vi friele og evn noen mørkbrente fra evergood.

Jeg har hørt at mange sverger til denne Coop kaffen! Men det frister bare ikke.

Evergood, eller cafe noir👍🏼

Mener du denne? Kjøpte den på Elkjøp sammen med Moccamaster. 49 kr - 500 g i posen. Den var god syns jeg. Men så også de hadde forskjellige typer i denne typen. Har du en favoritt?

Nei var ikje den der, men regner med den er god også😉 cafe noir er fra Friele tror heg, kjøpes i dagligvaren. Evergood er nok min favoritt, uslåelig i kombinasjon med moccamasteren 👍🏼

Jeg sverger til cirkelkaffe. Det er en gul pose du får bl.a på kiwi og meny :-)

Eneste traktekaffen jeg liker :-)

Wow virkelig??

Det er det verste skvipet jeg noen gang har smakt 😱 sorry, men den er virkelig ikke god.... Men smaken er som baken😉

Anonymous poster hash: 990a4...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...