jenni75 Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Hei! Lang historie, har pcos.. prøvd ulike ting i mange år uten å lykkes.. Gikk på en pergokur som ga eggløsning med påfølgende mensstart 13. September.. Ingen flere kurer, så regnet med laaange syklyser igjen som vanlig... 2 uker etter mensstart kom symptomer på eggløsning/mens i form av ømme pupper som vanlig.. Etter beregningen så burde TR vært kommet nå, men i stedet har jeg bare hatt såvidt spor av rødt i går og i dag.. Hva kan dette være..? Har ikke turt å ta noen test, kjedelig med skuffelsen atter engang... Overhodet ingen symptomer på graviditet..
Apple80 Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Har TR kommet? Eller har du testet?? Krysser fingrene for deg!
jenni75 Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2015 Hei! TR har ikke kommet enda.. sorry detaljer... men.. var litt mer blod ved et toalettbesøk,men det var alt... Testet i går, men testen var negativ.. Var riktignok på dagen, og ikke morgenurin..
Apple80 Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har veldig ofte opplevd at TR kommer rett etter at jeg har tatt negativ test, som om jeg må VITE at jeg ikke er gravid for å få mensen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå