Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Hei! På lørdag fikk jeg positiv test etter uteblitt mens. Sist jeg hadde blødning var for 37 dager siden, altså jeg er i følge den 5 +2. Men det som er rart er at jeg hadde en "vanlig" mens bare to uker før (har ikke eksakt dag på det men rundt 22-24 august. Den kom og gikk som den skulle, var en uke på reise og fikk mensen (trodde jeg) noen dager etter jeg kom hjem. Altså 37 dager siden. Etter det har jeg følt med kjempe sliten, oppblåst og ny mens kom jo aldri og nå vet jeg hvorfor. Jeg har regnet utifra sist mens men er veldig usikker på om de siste blødningene kanskje var festeblødninger og ikke menstruasjon. Hva tror dere? Jeg beklager ett litt rotete innlegg men har hundre tanker i hodet om dagen. For hvis det er første mens (den i august) jeg skal regne fra forandrer jo terminen seg med noen uker. Uff, igjen beklager! Har ikke fortalt noen om dette enda så har ikke noen å dele det med. Samboeren min er ikke til stor hjelp med akkurat denne biten Anonymous poster hash: 00e9c...906
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Du kan snakke med legen om dette. Fortelle at du ikke vet når termin er. Jeg har ikke regelmessige menstruasjoner, så da jeg var gravid og ikke hadde noe å gå etter så fikk jeg tidlig ul for å se hvor langt jeg er. Du kan også bestille tidlig ul privat! Anonymous poster hash: b589f...9bc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Du kan snakke med legen om dette. Fortelle at du ikke vet når termin er. Jeg har ikke regelmessige menstruasjoner, så da jeg var gravid og ikke hadde noe å gå etter så fikk jeg tidlig ul for å se hvor langt jeg er. Du kan også bestille tidlig ul privat! Anonymous poster hash: b589f...9bc Takk for svar! Tenkte ta det rolig og prøve å "glemme" det litt, reise til legen når jeg var litt lenger på vei, men så slo det meg denne andre blødning om jeg hadde reist på ul ved 5 uker er det vel ikke så mye som helst å se men mye ville ha skjedd på to uker. Som sagt har jeg hundre tanker i hodet, godt med noen andres synspunkter. Kanskje legen i morgen Anonymous poster hash: 00e9c...906
TPK Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Snakk med legen, be om ul for å vite termin. Det er ikke så uvanlig tror jeg. Hvis du venter til du er over 6 uker vil du se hjerteslag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå