Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 At sauer kan drukne når de svømmer fordi de mangler lukkemuskler bak og dermed blir fylt opp av vann?🙈 *huske anonymknappen* Anonymous poster hash: 82ff8...81d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Det har jeg også hørt, men aner ikke om det er sant. Anonymous poster hash: a4a4f...fa4
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Nei. De drukner pga ulla som blir for tung. Anonymous poster hash: 7ab92...2ef
Tantrum Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Alle kan drukne når de svømmer! Sauer kan fint svømme uten å drukne, det er sånn mange flytter sauer som går på beite på øyer og holmer og det er også sånn de selv forflytter seg i dette miljøet. Kan de krysse Atlanteren? Ikke uten hjelpebåt og mange år med øving
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Onkel sin nabo er sauebonde og han mistet en liten flokk med sauer like etter vårslippet da de kom seg ut i vannet og druknet. De hadde ikke ull på kroppen etter vårklippen (til å tunge dem ned og trekke de under) og det var da jeg lærte at sauer ikke har lukkemuskel i rompa. Anonymous poster hash: 2acc3...461
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Onkel sin nabo er sauebonde og han mistet en liten flokk med sauer like etter vårslippet da de kom seg ut i vannet og druknet. De hadde ikke ull på kroppen etter vårklippen (til å tunge dem ned og trekke de under) og det var da jeg lærte at sauer ikke har lukkemuskel i rompa. Anonymous poster hash: 2acc3...461 Hahaha, takk for at jeg lærte noe nytt i dag også Anonymous poster hash: e42b7...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå