Gå til innhold

Noen her som bor på Steinan? Eller området rundt? Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å flytte dit. Bor på en annen kant av landet nå, men har bodd i Trondheim før. Vi vil tilbake nå!

Siden vi er studenter vil vi da bo et par år på Steinan hos SIT først. Vi har et barn som vil begynne på skolen der da, og derfor kommer vi til å bli boende i området når vi kjøper noe om noen år.

Er det fint å bo der? Hvordan er skolen? Mye barnefamilier?

Vi har vært og sett litt, inntrykket er ganske bra til nå hvertfall. Blir veldig glad for alt av kommentarer:)

Anonymous poster hash: 15d6f...fde

Skrevet

Tidligere bodde vi i en borettslagsleilighet på Risvollan, men da familien vokste fra 3 til 4 så vi etter hus med egen hage. Og siden gutten vår hadde funnet seg tilrettet på barnehagen, og skulle begynne på skolen om et par år og fått seg mange venner, fant vi ut at vi ville flyttet i nærområdet, og havner på Steinan :) Her har vi bodd siden 2010, og stortrives! Nært til det meste.

Anonymous poster hash: 6397c...5d9

Skrevet

Steinan er fint det 😊

Anonymous poster hash: 47afd...6f9

Skrevet

Så fint med koselige svar:)

Jeg syns ikke arkitekturen er så pent egentlig, men så lenge resten av området har sjarm nok, så er jeg solgt. Viktigste for meg er nok at det er ganske trygt og mange barnefamilier!

HI

Anonymous poster hash: 15d6f...fde

Skrevet

Nardo her. Ganske nære. Flytter ALDRI herfra! ;) <3

Anonymous poster hash: 835a8...b65

Skrevet

Fint område og mange barnefamilier.men er dyrt der.men har råd så👍👍👍

Skrevet

Vi bodde der før, stortrivdes. Flott nærmiljø og super barnehage. Anbefales på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...