Gå til innhold

Mariekjeks eller kornmo?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren er uenig i hva vi syns er best å gi vår sønn på 8mnd..

Samboeren mener kornmo er sunnere (jeg nekter ikke på det) og at det ikke blir som deig når han spiser det, men som smuler..

Jeg mener mariekjeks er bedre siden det blir til deig og lettere å svelge! At det ikke har noe å si at det ikke er sunne siden vi ikke gir det så ofte, bare som lørdagskos og når vi er i selskap..

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 3fb34...477

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240937-mariekjeks-eller-kornmo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke det jeg spurte om! Klarer dere ikke å svare på spm så lar dere heller vær å kommentere!

Hva vil du vi skal svare da? Hverken Mariekjeks eller Kornmo er sunt for en baby på 8 mnd. Det er omtrent like mye sukker og fett i begge kjeksene, men Kornmo har tilsatt noe mer korn. Altså, som sagt; Uhørt å servere en liten baby!

Anonymous poster hash: f8e44...ecb

Annonse

Jeg og samboeren er uenig i hva vi syns er best å gi vår sønn på 8mnd..

Samboeren mener kornmo er sunnere (jeg nekter ikke på det) og at det ikke blir som deig når han spiser det, men som smuler..

Jeg mener mariekjeks er bedre siden det blir til deig og lettere å svelge! At det ikke har noe å si at det ikke er sunne siden vi ikke gir det så ofte, bare som lørdagskos og når vi er i selskap..

Hva mener dere?

Herregud så mye pes fra dere!!! Et spm om kjeks??

Tror kanskje kornmo er sunnest, men mariekjeks er best å spise😁

Hva med feks lys kavring? Det er ofte godt å tygge på om barnet begynner å klø i munnen også. Bare husk å pass på hele tiden så det ikke kommer store biter i munnen.

Å dere andre kaklehøner!! Så lenge barnet ikke spiser kjeks daglig er det ikke noe problem!!! Å tviler på at en på 8mnd "spiser" hele kjeksen også! Tipper det er mest smaking og grapsing det går i.

Anonymous poster hash: 8eb95...ce8

Var ikke det jeg spurte om! Klarer dere ikke å svare på spm så lar dere heller vær å kommentere!

Det var ikke det du spurte om, men de svarene du fikk om at det ikke hører hjemme å gi en på 8 mnd slik kjeks, de er likevel riktige. Om du bevisst likevel velger å gjøre det, det er ditt valg. Bare husk at de valgene du tar påvirker ditt barns helse resten av livet.

Anonymous poster hash: 67e13...068

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...