Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Del Skrevet 12. oktober 2015 er veldig frustrert for øyeblikket.....har brukt pergotime i flere runder, både enkel og dobbel dose, og mistet fire ganger :-( syklusene er blitt lengre og lengre, og siden jeg mistet sist gang nå i august har jeg ikke hatt noen blødning. pga litt dårlig tid for øyeblikket (studier + barn) fikk jeg ikke konsultert lege, og begynte med pergotime (trippel dose) nå på torsdag (08.10.15)....og da får jeg SELVFØLGELIG blødning nå på søndag! noen som har noe forslag til hva som muligens kan skje nå? er det veldig ille at jeg tar pergotime nå tom i dag (jeg bestemte meg for å fullføre kuren)? har jeg rota det fullstendig til? øker risikoen for spontanabort ennå mer? bør jeg stå over førstkommende el? hilsen frustrert og lei meg Anonymous poster hash: 5aed1...a68 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240914-har-jeg-rota-det-til-fullstendig-n%C3%A5-ang-pergotime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 12. oktober 2015 #2 Del Skrevet 12. oktober 2015 er veldig frustrert for øyeblikket.....har brukt pergotime i flere runder, både enkel og dobbel dose, og mistet fire ganger :-( syklusene er blitt lengre og lengre, og siden jeg mistet sist gang nå i august har jeg ikke hatt noen blødning. pga litt dårlig tid for øyeblikket (studier + barn) fikk jeg ikke konsultert lege, og begynte med pergotime (trippel dose) nå på torsdag (08.10.15)....og da får jeg SELVFØLGELIG blødning nå på søndag! noen som har noe forslag til hva som muligens kan skje nå? er det veldig ille at jeg tar pergotime nå tom i dag (jeg bestemte meg for å fullføre kuren)? har jeg rota det fullstendig til? øker risikoen for spontanabort ennå mer? bør jeg stå over førstkommende el? hilsen frustrert og lei meg Anonymous poster hash: 5aed1...a68 har du hatt mer enn 3 kurer bør du nok kontakte lege igjen kanskje? -og ikke fortsette å øke dosen selv. Ta deg tid å gjøre det ordentlig slik at ikke kroppen blir helt uta det masse lykke til !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240914-har-jeg-rota-det-til-fullstendig-n%C3%A5-ang-pergotime/#findComment-147493702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 er veldig frustrert for øyeblikket.....har brukt pergotime i flere runder, både enkel og dobbel dose, og mistet fire ganger :-( syklusene er blitt lengre og lengre, og siden jeg mistet sist gang nå i august har jeg ikke hatt noen blødning. pga litt dårlig tid for øyeblikket (studier + barn) fikk jeg ikke konsultert lege, og begynte med pergotime (trippel dose) nå på torsdag (08.10.15)....og da får jeg SELVFØLGELIG blødning nå på søndag! noen som har noe forslag til hva som muligens kan skje nå? er det veldig ille at jeg tar pergotime nå tom i dag (jeg bestemte meg for å fullføre kuren)? har jeg rota det fullstendig til? øker risikoen for spontanabort ennå mer? bør jeg stå over førstkommende el? hilsen frustrert og lei meg Anonymous poster hash: 5aed1...a68 pergo skal tas I begynnelsen av syklusen. Man skal ikke starte med pergo uten blødning. Du bør nok ta en telefon til legen. Og følge legens anbefalinger fremover. Lykke til ☺ Anonymous poster hash: f69df...a12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240914-har-jeg-rota-det-til-fullstendig-n%C3%A5-ang-pergotime/#findComment-147505149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå