Gå til innhold

Smerter i eggstokk?!

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+6 i dag og har også tidligere kjent litt smerter i venstre eggstokk. Det kjennes akkurat ut som når jeg har kraftige eggløsningssmerter. Hittil i graviditeten har jeg hatt til og fra med en del smerter her og der (men aldri blødning).

I dag hadde jeg først sterke, brennende smerter i korsryggen på venstre side. Smertene strålte mot rompa og helt ut i foten. Ettersom smertene endrer seg ut fra hvilken stilling jeg går og sitter i, så regner jeg med det er bekkensmerter av noe slag.

Men smerter i eggstokken? Det kan vel ikke være exu? Da ville det vel vært mye vondere?

Jeg har ikke vondt i livmor eller fremme i magen.

Anonymous poster hash: 26cd7...932

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240912-smerter-i-eggstokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ☺️ Har ikke erfaring med akkurat det du beskriver, men har vært plager med smerter i begge sidene/eggstokkene litt vekselsvis. Noe som jeg har skjønt er normalt, så da kan jo det være normalt å ha det på en side også?

Ring legen i morgen, men prøv å slappe av til da ☺️ Og husk at det er bare 1-2% som opplever graviditet utenfor livmor.

Lykke til ☺️

har hatt smerter i starten av graviditetene i høyre eggstokk begge ganger. og har en sønn på halvannet år og gravid i uke 6 med nr.2, så gikk hvertfall bra med mine så langt, tross smertene i starten :) ved graviditet utenfor livmoren så skal det visst være en akutt smerte og bli gradvis verre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...