Gå til innhold

Første trimester og AngelSounds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 10, og etter å ha opplevd MA og nå er gravid med prøverør er jeg konstant redd for at noe kan gå galt..har innsett at jeg ikke kan fly på UL i tide og utide, så jeg har bestilt meg AngelSounds. Er det noen som har erfaring med denne?

Anonymous poster hash: 4a9b3...31d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en babywatcher og den er helt fantastisk å ha. Hadde ikke overlevd uten <3

Jeg har 2 MA på rad bak meg, og uten denne hadde jeg flydd på UL hver uke.

Fantastisk å kunne høre hjerteslag hos lille når angsten tar overhånd :)

Jeg bruker den 1-2 ganger i uken. Har fått beskjed av gynekologen min at den er trygg å bruke, men prøver å begrense meg.

Skrevet

For meg var Angelsounds helt fantastisk. Har hatt to prøverørssvangerskap og var mildt sagt bekymret og med masse tanker om at dette ikke gikk veien. Ting ble heller ikke bedre når kvalmen forsvant i uke 10. Grunnet doppleren begynte jeg å glede meg over graviditeten.

Med barn nummer ett fant jeg hjertelyden i uke 11 og med nummer to i uke 9. Jeg tok sjansen på at jeg skulle finne lyden, og det gjorde jeg enkelt med begge to.

Brukte den et par ganger i uke frem til sparkene begynte, da dabbet bruken veldig av.

Anonymous poster hash: a1f98...5e2
Skrevet

Da har jeg fått testet Angel Sounds, og jeg fant ikke noe hjertelyd :(

Anonymous poster hash: 4a9b3...31d
Skrevet

Jeg har testet angelsound et par ganger denne uken, men har ikke funnet noe. Heldigvis klarer jeg å slappe av likevel :-) Er 9+2 i dag, så kanskje jeg prøver igjen over helgen.

Skrevet

Når er det normalt at man kan høre hjertelyden med den?

Skrevet

Når er det normalt at man kan høre hjertelyden med den?

Ja, i andre trimester skal de fleste finne hjertelyden lett. Derfor anbefales den fra uke 14 og ikke før. Men mange finner hjertelyden før dette også.

Anonymous poster hash: a1f98...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...