Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har en venninne som driver og maser om at jeg og resten av familien må begynne å bruke Forever Livings tannkrem. I følge henne er den helt enestående. Men jeg ser jo at den ikke inneholder fluor. Sist jeg var hos tannlegen spurte jeg litt ang fluor, og tannlegen frarådet meg på det sterkeste å starte med flourfri tannkrem og oppfordret meg til å gi barna fluortabletter. Hun sa at hun ofte fikk pasienter innom som aldri hadde hatt hull, men som plutselig begynte å få det. Og at det som regel var fordi de hadde gått over til fluorfri tannkrem. Jeg har ikke lest meg veldig opp på fluor selv, men det skremmer meg litt at tannlegen anbefaler meg noe så strekt, mens venninna mi og alle disse forever-forhandlerne pusher denne tannkremen på folk. Hva er deres erfaringer? Bruker du forever-tannkrem uten fluor? Anonymous poster hash: f9021...d4a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har brukt den, men sluttet etter en mnd da jeg merket at mine tenner ble mer sensitive. Kan være at det er forskjellig for folk men jeg ville ikke anbefalt produktene. Hilsen tidligere forhandler av forever Living. Anonymous poster hash: 0f8bb...e8f
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg opplevde mye ising etter en stund. Vet ikke hvorfor, men jeg slutta
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Ikke bruk fluorfri tannkrem! Faktisk verre for tennene å ha helt plettfri tannhygiene uten fluor enn litt gjenværende plakk med fluor. Jeg har nettopp vært på visning sv disse produktene og synes de har mye oarabener og MI.... Anonymous poster hash: 633d6...702
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Takk for svar! At dere som har brukt denne tannkremen har sluttet fordi dere hsr fått ubehag i tennene gjør meg litt irritert! Hvorfor prøver så mange å selge meg dette hvis det er noe dritt!? Ig hvorfor i alle dager pusser de barnas tenner med denne tannkremen? 😳 Anonymous poster hash: f9021...d4a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er forhandler av FL.. jeg bruker IKKE tannkremen... føler ikke den gjør tennene skikkelig rene... Anonymous poster hash: 5a9c6...f42
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Takk for svar! At dere som har brukt denne tannkremen har sluttet fordi dere hsr fått ubehag i tennene gjør meg litt irritert! Hvorfor prøver så mange å selge meg dette hvis det er noe dritt!? Ig hvorfor i alle dager pusser de barnas tenner med denne tannkremen? 😳 Anonymous poster hash: f9021...d4a Rett og slett på grunn av manglende opplæring. Synd men jeg sluttet Anonymous poster hash: 0f8bb...e8f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Drøyt! Så mye som dette pushes for tiden. Jeg blir bare mer og mer skeptisk... Anonymous poster hash: f9021...d4a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har hatt eit mini hull i 8 år. Tannlegen vil ikkje båre for det er for lite. Bruker fluor skyll kvar dag og tankrem med fluor. Har holdt det i sjakk. Jeg er 44 år og hat 2 hull fram til no. Derfor går jeg ikkje og skaffer meg hull. Den serien florerer her i mine områder. Anonymous poster hash: c44e4...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå