Gå til innhold

Voldsom kløe i spesielt venstre hånd, nå sier ei i slekta at jeg har problemer med

Anbefalte innlegg

Skrevet

leveren og jeg blir jo såklart engstelig, men seriøst er det et tegn på leversvikt eller noe lignende?

Anonymous poster hash: 1dbe4...456
Skrevet

Det er umulig for oss å svare på, men det er veldig enkelt å sjekke hvordan det står til med leveren med hjelp av en blodprøve.

Anonymous poster hash: 93f93...671

Skrevet

Gammel "overtro" sier at du får penger når du klør i venstre hånd. Lønningsdag i morgen?

Anonymous poster hash: 50863...9fb

Skrevet

Det er en veldig rask og enkel blodprøve som skal til for å sjekke leveren.

Det sagt jeg har forhøyde leververdier og plages ikke med slik klør.

Når jeg var gravid og det ble farlig høy hadde jeg svangerskapskløe, det er klør i handflaten , under beina på beina osv. Denne kløen kommer innenfra og er mer intens og føles anderledes en normal kløe.

Jeg har hatt dette i alle mine svangerskap og måttet på medisiner, og har hatt det en gang i ettertid i langt mindre grad når jeg ble sykere.

Så nei slik kløe har mest sannsynlig ikke noe med leveren å gjøre, men er du urolig ta en tur til legen å få en blodprøve

Anonymous poster hash: d20f6...ee0
Skrevet

Da jeg hadde problemer med leveren klødde jeg, men ikke i venstre hånd. Klødde mest på de større overflatene, som lår, mage, rygg og overarmer. Og ansiktet. Hadde ikke leversvikt da, men noen tull med leveren som var lett å fikse. Men så var jeg i dårlig allmenntilstand også, så det var ikke bare kløe. 

Anonymous poster hash: ea711...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...