Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #26 Skrevet 12. oktober 2015 Hva er problemet???? Du vet det går ann å vaske det bort eller??? Vann og såpe??? Her har vi tispe og når hun har løpetid så må vi vaske gulvet flere ganger om dagen. Vi tar hun også med når vi drar bort på lik linje som vi tar med hannhunden. Begge to er en del av familien og de skal IKKE være alene hjemme. Alle rundt oss godtar det og hadde de ikke godtatt det så hadde de ikke fått besøk av oss. Anonymous poster hash: 46694...7e0 wow, et mer arrogant innlegg skal man lete lenge etter? Enten så troller du, eller så mangler du seriøst evnen til å se at ikke alle er glade for å få blodsøl på sine eiendeler. Anonymous poster hash: e767c...409 Som jeg skrev så synes de vi har som venner og familie at det er helt greit at vi har med hundene på besøk. Å få på en stor grønnlandshund tispe en truse går ikke helt bra gitt Anonymous poster hash: 46694...7e0 En stor grønnlandshundtispe tåler å vente hjemme eller i gangen også..... Det er dyr, dyr skal behandlet som dyr, ikke som mennesker. http://www.vg.no/forbruker/mattilsynet-advarer-hunden-har-blitt-en-dukke-som-skal-vises-frem/a/23537653/ Anonymous poster hash: 0044a...f3a Nå har det seg slik at vi har hatt grønnlandshunder i mange år, og våre hunder er aldri alene hjemme. Vi har rolige, sunne, friske og glade hunder. De som har et problem med at vi har med oss hundene får bare sitte der uten oss på besøk. 😊 Anonymous poster hash: 46694...7e0 Hadde det vært meg du skulle komme til hadde jeg mye heller bare sittet der uten deg. Ditt valg å ekskludere deg selv slik, men forstår du virkelig ikke at andre synes det er ekkelt? Går du på besøk til folk uten beskyttelse når du har mensen også? Anonymous poster hash: dc151...0f0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #27 Skrevet 12. oktober 2015 Vi tar ikke med en blødende tispe rundt til folk. Utenom til mine foreldre og svigers når vi skal være der noen dager (de bor et stykke unna) men da vasker vi selvsagt etter henne. Truse kan vi bare glemme for den river hun av. Anonymous poster hash: 30d16...2e3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #28 Skrevet 12. oktober 2015 Bikkjer er så ubeskrivelig ekle! Og noen bikkjeeiere er helt gale. Anonymous poster hash: 76a2d...ce2
Superdolly Skrevet 12. oktober 2015 #29 Skrevet 12. oktober 2015 Dette er da bare helt hinsides! Og jeg har hund selv, hanhund riktignok, men for det første kunne det ikke falle meg inn å ta den med inn til andre folk uten å spørre om det var greit. Blir det noe søl etter den vasker jeg det selvsagt selv! Å la en tispe i løpetiden blø ned gulv og møbler... Jeg har ikke ord. Bare... Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå