Gå til innhold

Hva er et stort hus i deres øyne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har over 300 og har for liten plass. Har to barn, og mangler en stue nr to i skikkelig størrelse. Alle soverommene er veldig store, så kanskje det handler om planløsningen. Over 400 er et stort hus, mener jeg.

Anonymous poster hash: 6b471...2d3

Annonse

VI har ca 150 kvm - 4 soverom, to disponible rom i tillegg til stue/kjøkken/bad/vaskerom.

Tre barn. VI har MASSE plass. 

Planløsning er alt, men folk som bor i hus på 250 kvm og mener det er for lite til 4 har en litt skrudd oppfatning om plassbehov.

Anonymous poster hash: 36e12...360

Alt har med planløsning å gjøre. Hadde en leilighet på 70 kvadrat, hadde plass til det meste. Nå har jeg hus på 300 kvadrat, og har ikke plass til noe. Da jeg flyttet fikk jeg ikke plass til alt jeg hadde i min 70 kvadrat leilighet, men måtte lagre mye i kjelleren....og der står det enda.

Alt har med planløsning å gjøre. Hadde en leilighet på 70 kvadrat, hadde plass til det meste. Nå har jeg hus på 300 kvadrat, og har ikke plass til noe. Da jeg flyttet fikk jeg ikke plass til alt jeg hadde i min 70 kvadrat leilighet, men måtte lagre mye i kjelleren....og der står det enda.

Da må du ha mye skrot.

Anonymous poster hash: 286d8...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...