Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skal kjøpe en Reimadress på salg. Det står at det er en vinterdress. Litt nøyere lest, står det "overall". Hva er en overall da? Trenger den noe mer under for å fungere som vinterdress? Da ble den brått ikke så billig lenger... Og ang. str. Ungen bruker 92/98 i gensere og 98 i bukser. Hvilken str bør jeg velge på dressen? Har en Reima fra før, og den var litt stor i str. Hun er så liten enda at en for stor dress vil virke hemmende i lek og aktivitet. En for liten dress... ja, det sier seg vel selv at det heller ikke er bra. Anonymous poster hash: 69f78...d79
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skal kjøpe en Reimadress på salg. Det står at det er en vinterdress. Litt nøyere lest, står det "overall". Hva er en overall da? Trenger den noe mer under for å fungere som vinterdress? Da ble den brått ikke så billig lenger... Og ang. str. Ungen bruker 92/98 i gensere og 98 i bukser. Hvilken str bør jeg velge på dressen? Har en Reima fra før, og den var litt stor i str. Hun er så liten enda at en for stor dress vil virke hemmende i lek og aktivitet. En for liten dress... ja, det sier seg vel selv at det heller ikke er bra. Anonymous poster hash: 69f78...d79 Heldress Anonymous poster hash: d3117...03e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skal kjøpe en Reimadress på salg. Det står at det er en vinterdress. Litt nøyere lest, står det "overall". Hva er en overall da? Trenger den noe mer under for å fungere som vinterdress? Da ble den brått ikke så billig lenger... Og ang. str. Ungen bruker 92/98 i gensere og 98 i bukser. Hvilken str bør jeg velge på dressen? Har en Reima fra før, og den var litt stor i str. Hun er så liten enda at en for stor dress vil virke hemmende i lek og aktivitet. En for liten dress... ja, det sier seg vel selv at det heller ikke er bra. Anonymous poster hash: 69f78...d79 Heldress Anonymous poster hash: d3117...03e Å, hehe, vel, jeg burde kanskje forstått det Jeg så for meg at det bare var en tynn dress, som en slags "overdel" som trengte et varmere innerlag. Takk for svar Anonymous poster hash: ddd5a...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå