GĂ„ til innhold

Tror dere disse testene er positiv?

Anbefalte innlegg

Hei! 
Vi prÞver pÄ en ny liten spire da jeg mistet i august (var da 12 uker). Vi er nÄ i vÄr 3 pp, men fÞler egentlig at det ikke ble noe klaff da det har skjedd mye rundt oss. Er usikker pÄ nÄr jeg hadde egglÞsning (det stÄr mellom tre dager), men er ganske sikker pÄ at vi traff siden vi hadde sex alle tre dagene. I ettertid har jeg ikke kjent noe symptomer, men tror jeg fortrenger alt litt siden jeg har mistet sÄ nylig.

Jeg tok en test 9 oktober. Denne gjorde ikke utslag med en gang, sÄ jeg tenkte: jaja, da hadde jeg rett. Og kastet den. I gÄr tok jeg den opp av sÞpla bare for Ä dobbelsjekke. der var det jammen meg en svak strek. Tok en ny test i gÄrkveld pÄ kveldsurin og den fikk ogsÄ samme svake streken (men etter kanskje 6-7 min). Tok en ny test pÄ morgenurin i dag, og samme streken dukket opp i dag. Var litt skuffet over at den ikke var sterkere, men til min trÞst kom den litt raskere (innen 5 min). 

Tror dere jeg er gravid? Eller skal jeg se bort fra testene siden de kom etter tiden? Jeg har ikke noe Hcg igjen, da jeg har testet i 2 tidligere pp. 

Har noen av dere lignende erfaringer? 

Hvordan laster jeg opp tinypic? Kan vise dere bilde 

Anonymous poster hash: 23ea9...cea
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240714-tror-dere-disse-testene-er-positiv/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Beklager dÄrlig bilde.. Ser at det vises nesten ingenting pÄ det.. Her er et bilde jeg tok i dag nÄr jeg sto opp 

http://tinypic.com/view.php?pic=mhemuo&s=8#.VhpCYYvIbCo

Annonse

Hei igjen!
HÄper dere har rett :) Blir sÄ glad nÄr andre ogsÄ sier at de tror testene er positiv :) Skal ta ny i morgen.. Har 6 billigtester til liggende :) 
Skal holde dere oppdatert :) 

AvslĂžrer meg litt med at jeg ikke er anonym her. FĂ„r det ikke til pĂ„ mobilen.. 😊

Her er ny test i dag morgen:

http://i58.tinypic.com/x3zvb5.jpg

HĂ„per det fortsetter slik. Er vanskelig Ă„ tro det er sant.. kjenner ingenting, og er sĂ„ redd for at det skal gĂ„ slik som sist :( tror jeg har fortrengt alle symptomer siden jeg var sĂ„ sikker pĂ„ at det ikke gikk denne mnd.. 😊

Annonse

Vet noen av dere om hvordan kjemisk gravidotet forlÞper? NÄ har jeg jo fÄtt positive tester i 5 dager, men tÞrr enda ikke slippe jubelen lÞs.. er sÄ redd for at det skal vÊre feil eller at det kan vÊre en kjemisk graviditet. Ville jeg hatt sÄ mange positive tester da? De blir litt sterkere for hver dag, men synes enda de er noe svake

HĂ„per noen kan svare meg 😊

Jeg var nok 1 uke etter IKM fĂžr billigtestene var sterke. Hvis du googler bilder av slike tester sammen med hcg, vil du se at det krever en del hcg fĂžr teststreken er like sterk som kontrollstreken.

Anonymous poster hash: f506e...be2

Jeg var nok 1 uke etter IKM fĂžr billigtestene var sterke. Hvis du googler bilder av slike tester sammen med hcg, vil du se at det krever en del hcg fĂžr teststreken er like sterk som kontrollstreken.

Kanskje finner du noe nyttig her:

http://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

Tusen takk for den linken.. VELDIG nyttig info 😊 har ikke testet i dag. FĂ„r ikke testet mer fĂžr mandag da jeg er fri for tester.. tok i gĂ„r nĂ„r jeg sto opp, den var ogsĂ„ positiv. Kanskje bittelitt sterkere enn dagen fĂžr. Er spent Ă„ se pĂ„ mandag 😃 har egentli ikm i dag, men ingen tante her â˜ș har ingen symptomer enda heller :( men jeg tror ikke jeg hadde det sist heller. Mener at de kanskje kom senere 😊 hĂ„per det.. 😊

Tusen takk for den linken.. VELDIG nyttig info 😊 har ikke testet i dag. FĂ„r ikke testet mer fĂžr mandag da jeg er fri for tester.. tok i gĂ„r nĂ„r jeg sto opp, den var ogsĂ„ positiv. Kanskje bittelitt sterkere enn dagen fĂžr. Er spent Ă„ se pĂ„ mandag 😃 har egentli ikm i dag, men ingen tante her â˜ș har ingen symptomer enda heller :( men jeg tror ikke jeg hadde det sist heller. Mener at de kanskje kom senere 😊 hĂ„per det.. 😊

Gratulerer sĂ„ mye 😊

Hei igjen :) 

Dagen etter jeg skrev det siste innlegget begynte jeg og blÞ. Dette var 1 dag etter IKM. Ut fra de testene jeg hadde fÞr IKM regner jeg med at jeg har hatt en kjemisk graviditet. Tok e ny test i dag og den var blendahvit. :( Er sÄ skuffet og lei meg, men som jeg sa tok jeg ikke gleden pÄ forskudd heller. HÄper bare det blir vÄr tur snart. 

Jeg er bare 21 Är sÄ det fÞles sÄ leit Ä skal plages med Ä bli gravid. Tror tanta drar i morgen, sÄ da er det duket for pp 4. Krysser fingrene for at det skjer noe nÄ :) Denne mnd skal EL testes!  :) 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...