Gå til innhold

Tror dere disse testene er positiv?

Anbefalte innlegg

Hei! 
Vi prøver på en ny liten spire da jeg mistet i august (var da 12 uker). Vi er nå i vår 3 pp, men føler egentlig at det ikke ble noe klaff da det har skjedd mye rundt oss. Er usikker på når jeg hadde eggløsning (det står mellom tre dager), men er ganske sikker på at vi traff siden vi hadde sex alle tre dagene. I ettertid har jeg ikke kjent noe symptomer, men tror jeg fortrenger alt litt siden jeg har mistet så nylig.

Jeg tok en test 9 oktober. Denne gjorde ikke utslag med en gang, så jeg tenkte: jaja, da hadde jeg rett. Og kastet den. I går tok jeg den opp av søpla bare for å dobbelsjekke. der var det jammen meg en svak strek. Tok en ny test i gårkveld på kveldsurin og den fikk også samme svake streken (men etter kanskje 6-7 min). Tok en ny test på morgenurin i dag, og samme streken dukket opp i dag. Var litt skuffet over at den ikke var sterkere, men til min trøst kom den litt raskere (innen 5 min). 

Tror dere jeg er gravid? Eller skal jeg se bort fra testene siden de kom etter tiden? Jeg har ikke noe Hcg igjen, da jeg har testet i 2 tidligere pp. 

Har noen av dere lignende erfaringer? 

Hvordan laster jeg opp tinypic? Kan vise dere bilde 

Anonymous poster hash: 23ea9...cea
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240714-tror-dere-disse-testene-er-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Avslører meg litt med at jeg ikke er anonym her. Får det ikke til på mobilen.. 😊

Her er ny test i dag morgen:

http://i58.tinypic.com/x3zvb5.jpg

Håper det fortsetter slik. Er vanskelig å tro det er sant.. kjenner ingenting, og er så redd for at det skal gå slik som sist :( tror jeg har fortrengt alle symptomer siden jeg var så sikker på at det ikke gikk denne mnd.. 😊

Annonse

Vet noen av dere om hvordan kjemisk gravidotet forløper? Nå har jeg jo fått positive tester i 5 dager, men tørr enda ikke slippe jubelen løs.. er så redd for at det skal være feil eller at det kan være en kjemisk graviditet. Ville jeg hatt så mange positive tester da? De blir litt sterkere for hver dag, men synes enda de er noe svake

Håper noen kan svare meg 😊

Jeg var nok 1 uke etter IKM før billigtestene var sterke. Hvis du googler bilder av slike tester sammen med hcg, vil du se at det krever en del hcg før teststreken er like sterk som kontrollstreken.

Anonymous poster hash: f506e...be2

Jeg var nok 1 uke etter IKM før billigtestene var sterke. Hvis du googler bilder av slike tester sammen med hcg, vil du se at det krever en del hcg før teststreken er like sterk som kontrollstreken.

Kanskje finner du noe nyttig her:

http://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

Tusen takk for den linken.. VELDIG nyttig info 😊 har ikke testet i dag. Får ikke testet mer før mandag da jeg er fri for tester.. tok i går når jeg sto opp, den var også positiv. Kanskje bittelitt sterkere enn dagen før. Er spent å se på mandag 😃 har egentli ikm i dag, men ingen tante her ☺ har ingen symptomer enda heller :( men jeg tror ikke jeg hadde det sist heller. Mener at de kanskje kom senere 😊 håper det.. 😊

Tusen takk for den linken.. VELDIG nyttig info 😊 har ikke testet i dag. Får ikke testet mer før mandag da jeg er fri for tester.. tok i går når jeg sto opp, den var også positiv. Kanskje bittelitt sterkere enn dagen før. Er spent å se på mandag 😃 har egentli ikm i dag, men ingen tante her ☺ har ingen symptomer enda heller :( men jeg tror ikke jeg hadde det sist heller. Mener at de kanskje kom senere 😊 håper det.. 😊

Gratulerer så mye 😊

Hei igjen :) 

Dagen etter jeg skrev det siste innlegget begynte jeg og blø. Dette var 1 dag etter IKM. Ut fra de testene jeg hadde før IKM regner jeg med at jeg har hatt en kjemisk graviditet. Tok e ny test i dag og den var blendahvit. :( Er så skuffet og lei meg, men som jeg sa tok jeg ikke gleden på forskudd heller. Håper bare det blir vår tur snart. 

Jeg er bare 21 år så det føles så leit å skal plages med å bli gravid. Tror tanta drar i morgen, så da er det duket for pp 4. Krysser fingrene for at det skjer noe nå :) Denne mnd skal EL testes!  :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...