Gå til innhold

Er lei den slengingen av anonyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med og bli gravid og det er min 13 pp. Har søkt om hjelp til spes GU men kommer ikkje inn med det første.

Prøve og håper. Men når jeg ønsker og ser svak strek på testen og den er svak på testen 1 til 2 dager over mens. Kva tenker du da dersom du var meg.

Føler jeg ikkje får lov og legge ut bilder av mine tester og Korfor gidder du. Typisk svar.

Når testen er svake positive på ikm el 1 til 2 dager over ikm. Skal jeg ikkje teste da da ? Føler det slik.

Når testen er tegn til strek så håper jeg sliks som dokke andre. La den bli sterker men nederlag taklet jeg. Jeg har opplevd det veste ei mor kan oppleve og unner dokke ikkje det.

Da spør jeg Korfor slenge med leppa, kva veit dokke om mitt problem. Har jeg ikkje lov og håpe som andre. Jeg ventet på hjelp men håper det skal skje noe før hjelpen kommer.

Er så lei den dritt slengingen av anonyme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god klem til deg! 💙

Skrevet

Har også opplevd at anonyme legger seg opp i små ting og slenger dritt, noen bare må henge seg opp i alt og det er ikke greit i denne gruppa. De fleste i denne gruppa vil jo oppnå det samme, så de som slenger drit og ikke skjønner at man er desperat etter og teste og vil dele det har ingenting i denne gruppa å gjøre!! Vertfall etter min mening!

Skrevet

Klem til deg 💛 Måtte krysse fingrene for sterkere strek for deg!

Skrevet

Helt enig med deg.. anonyme drittslengere kan bare holde seg unna kommemtarfeltene.. hvis de skal være frekke, kan de gjøre det med nicket sitt, så man ser hvem som gjør det, men neeeeida, må gjemme seg bak anonym 😡 pingler!

Hvorfor skal liksom ikke du få lov til å være spent og håpe like mye som oss andre? Blir så irritert av sånnt jeg.. 😬 håper testen din blir sterkere og at spira klamrer seg fast, så dere slipper spes GU 😆

Skrevet

Trist at noen skal hakke på andre... hun er vel misunnelig for at du har positiv test... håper at det går bra for deg denne gang, Slurpå <3

Skrevet

Takker.

Glad jeg ikkje er slik som dei anonyme. Det er så unødvendig. Men takk for støtten den varmer.

Klemz til dokke.

Skrevet

Test så mye du vil, Slurpå :) Måtte en spire klore seg fast snart!

Skrevet

Klart du og skal få lov til å teste og håpe!! Og tilogmed legge ut bilder av positive streker.

Vi har vært i samme uke lenge nå :-) lenge har du prøvd? Jeg har prøvd siden mars og jeg er allerede desperat og lei men håper jo hvergang for det!!

Håper det snart går din vei!! Klem :-)

Anonymous poster hash: edea1...38f

Skrevet

Selvfølgelig vil vi se testene dine. Surmaga anonyme kan ta seg en bolle.

Jeg har fulgt deg en stund og håper med deg hver mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...