Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #26 Skrevet 11. oktober 2015 Vanlig dag hjemme: kun fuktighetskrem. Om jeg skal noe: fuktighetskrem, BB Cream (Garnier) og mascara. Fest og morsomheter: - Fuktighetskrem - BB Cream - Klæsjer på litt pudder, farger øyebryn, kanskje øyenskygge og mascara. Er 22 år, og kan IKKE å sminke meg :-p Anonymous poster hash: fcf1c...1bd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #27 Skrevet 11. oktober 2015 Steg for steg, ja. 1: Jeg ser meg i speilet 2: Jeg tar litt fuktighetskrem i fjeset 3: Jeg ... gjør ikke noe mer! Ferdig. Bra nok. 4: Pusser tennene 5: Drar på jobb. Gidder ikke å drive med sparkling og maling. Anonymous poster hash: 14953...a58 Så all sminking er sparkling og maling? Jøss.Anonymous poster hash: 9ec93...62c Jeg er såpass gammel og trygg på meg selv, at nei, sminke trenger jeg ikke. Ser mange som er regelrett er sparklet og malt, ja. Grusomt! Jeg tenker på hvor flotte de hadde vært hvis vi hadde fått se hvordan de virkelig ser ut. Anonymous poster hash: 14953...a58 Og så er det ganske mange som hadde sett mye flottere ut hvis de hadde sminket seg litt. Synes jeg ser flere lite freshe damer uten sminke, enn sparklede. Anonymous poster hash: a03de...078 Godt mulig du hadde synes jeg så bedre ut med sminke. Jeg hadde ganske sikkert likt deg bedre uten. Anonymous poster hash: 3b743...009
Luksusdyret Skrevet 11. oktober 2015 #28 Skrevet 11. oktober 2015 Steg for steg, ja. 1: Jeg ser meg i speilet 2: Jeg tar litt fuktighetskrem i fjeset 3: Jeg ... gjør ikke noe mer! Ferdig. Bra nok. 4: Pusser tennene 5: Drar på jobb. Gidder ikke å drive med sparkling og maling. Anonymous poster hash: 14953...a58 Så all sminking er sparkling og maling? Jøss. Anonymous poster hash: 9ec93...62c Jeg er såpass gammel og trygg på meg selv, at nei, sminke trenger jeg ikke. Ser mange som er regelrett er sparklet og malt, ja. Grusomt! Jeg tenker på hvor flotte de hadde vært hvis vi hadde fått se hvordan de virkelig ser ut. Anonymous poster hash: 14953...a58 For alle som sminker seg er usikre på seg selv? Herregud... Jeg får mer våkent blikk med mascara og litt nøytral øyenskygge. Jeg har også bleke lepper og liker å ha dem mer markert med lipgloss eller leppestift. Men jeg er sikker nok på meg selv til å droppe sminken hvis jeg ikke har tid/er for sliten osv. Ikke alle er flotte uten sminke. Enkelte av oss har for eksempel STORE mørke ringer under øyne, det er direkte løgn at man er penere med disse ringene enn uten.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #29 Skrevet 11. oktober 2015 Steg for steg, ja. 1: Jeg ser meg i speilet 2: Jeg tar litt fuktighetskrem i fjeset 3: Jeg ... gjør ikke noe mer! Ferdig. Bra nok. 4: Pusser tennene 5: Drar på jobb. Gidder ikke å drive med sparkling og maling. Anonymous poster hash: 14953...a58 Så all sminking er sparkling og maling? Jøss.Anonymous poster hash: 9ec93...62c Jeg er såpass gammel og trygg på meg selv, at nei, sminke trenger jeg ikke. Ser mange som er regelrett er sparklet og malt, ja. Grusomt! Jeg tenker på hvor flotte de hadde vært hvis vi hadde fått se hvordan de virkelig ser ut. Anonymous poster hash: 14953...a58 Og så er det ganske mange som hadde sett mye flottere ut hvis de hadde sminket seg litt. Synes jeg ser flere lite freshe damer uten sminke, enn sparklede. Anonymous poster hash: a03de...078 Godt mulig du hadde synes jeg så bedre ut med sminke. Jeg hadde ganske sikkert likt deg bedre uten. Anonymous poster hash: 3b743...009 Men så er vi trygge nok på oss selv til å sminke oss for vårt eget velvære og ikke for at andre skal like oss Anonymous poster hash: 5b6a5...301
megmegmeg Skrevet 11. oktober 2015 #30 Skrevet 11. oktober 2015 1. Vasker ansiktet. 2. Cc krem 3. Matt bronzer 4. Former øyenbrynene med blyant. 5. eyeliner 6. Mascara
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #31 Skrevet 11. oktober 2015 Fuktighetskrem Concealer under øynene, og som highlighter i panne, neserygg og rundt nesevingene og litt nedover, over og under øyebrynene Brun rouge i tinninger og under kinnbena Fondation over alt og duser ut concealeren og rougen Lett øyenskygge Mascara Bruker mineralsminke fra Tikei Anonymous poster hash: 44d6f...536
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #32 Skrevet 11. oktober 2015 Tar på meg lipgloss. Bruker vippetang og tar på eyeliner. Bruker ikke kremer og klin, og huden min er yngre enn venninners som dynker huden ned. Dere er alle lurt av industrien. Hilsen 45 åring Anonymous poster hash: 46e62...f70
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #33 Skrevet 11. oktober 2015 Steg for steg, ja. 1: Jeg ser meg i speilet 2: Jeg tar litt fuktighetskrem i fjeset 3: Jeg ... gjør ikke noe mer! Ferdig. Bra nok. 4: Pusser tennene 5: Drar på jobb. Gidder ikke å drive med sparkling og maling. Anonymous poster hash: 14953...a58 Så all sminking er sparkling og maling? Jøss. Anonymous poster hash: 9ec93...62c Jeg er såpass gammel og trygg på meg selv, at nei, sminke trenger jeg ikke. Ser mange som er regelrett er sparklet og malt, ja. Grusomt! Jeg tenker på hvor flotte de hadde vært hvis vi hadde fått se hvordan de virkelig ser ut. Anonymous poster hash: 14953...a58 Men hvorfor svarer du i en tråd hvor hi etterspør sminketips? Det var vel ingen som spurte etter din mening om sminke? Og alle ser bedre ut med litt sminke enn ingen. Absolutt alle! Men det må selvsagt ikke være for mye eller feil lagt, da blir det bare stygt. Sikkert derfor hi spør også, for å få tips fra dem som bryr seg om sminke. Og sikker nok på deg selv til å vise hvordan du egentlig ser ut? Det er bare en omskriving for å ikke gidde å stelle seg. Anonymous poster hash: 24394...ed3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #34 Skrevet 11. oktober 2015 Oi, her var det myyyye sminkerutiner og lange (?) morgener på badet? Nå er jeg svært heldig og takknemlig for det, for jeg står opp om morgenen og setter opp håret (30 sek), smører ansiktet med en god krem, maskara og tannpuss. Får komplimenter for utseendet og er klar over hvor heldig jeg er som slipper å fremheve/skjule med sminke. Fest: mye av det som går igjen hos andre her, egen rutine da men er på fest 3 ganger i året da Anonymous poster hash: 18c90...00d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #35 Skrevet 11. oktober 2015 Tja - renser ansiktet med ansiktsrens i dusjen. Smører meg med ansiktskrem - og VIPS så er jeg ferdig gitt! (Unner meg vippefarg på salong hver 6. uke) Anonymous poster hash: dc89f...936
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #36 Skrevet 11. oktober 2015 Fuktighetskrem fra Body Shop (elsker den!) Husker ikke hva det heter, men tar på litt rundt øynene for å fjerne "blå ringer" foundation Litt brun blyant på bryna Eyeliner (ikke hver dag) Rouge Øyeskygge (nøytral/litt lysebrun) Mascara Lipgloss Jeg er avhengig av å sminke meg hver dag ellers ser jeg rett og slett syk ut. Jeg føler meg uopplagt og stygg om jeg ikke har noe i ansiktet. Noen er velsigna med nydelig babyhud, men min er litt "ujevn" med litt fregner. Har aldri hatt kviser , har glatt hud, men ser altså ikke ut uten. Hadde jeg latt være å sminke meg hadde jeg blitt mer innesluttet og innadvendt, smilt mindre og trukket meg mer tilbake. Retten og sletten. Anonymous poster hash: e7a2c...77a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #37 Skrevet 11. oktober 2015 Steg for steg, ja.1: Jeg ser meg i speilet2: Jeg tar litt fuktighetskrem i fjeset3: Jeg ... gjør ikke noe mer! Ferdig. Bra nok.4: Pusser tennene5: Drar på jobb.Gidder ikke å drive med sparkling og maling. Anonymous poster hash: 14953...a58 Så all sminking er sparkling og maling? Jøss.Anonymous poster hash: 9ec93...62c Jeg er såpass gammel og trygg på meg selv, at nei, sminke trenger jeg ikke. Ser mange som er regelrett er sparklet og malt, ja. Grusomt! Jeg tenker på hvor flotte de hadde vært hvis vi hadde fått se hvordan de virkelig ser ut. Anonymous poster hash: 14953...a58 Og så er det ganske mange som hadde sett mye flottere ut hvis de hadde sminket seg litt. Synes jeg ser flere lite freshe damer uten sminke, enn sparklede. Anonymous poster hash: a03de...078 Godt mulig du hadde synes jeg så bedre ut med sminke. Jeg hadde ganske sikkert likt deg bedre uten.Anonymous poster hash: 3b743...009 Men så er vi trygge nok på oss selv til å sminke oss for vårt eget velvære og ikke for at andre skal like oss Anonymous poster hash: 5b6a5...301 Akkurat som jeg er trygg nok for meg selv til å droppe sminke uten å bekymre meg for at du skal synes jeg er stygg eller hva det nå er du tenker. Anonymous poster hash: 3b743...009
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #39 Skrevet 11. oktober 2015 Hva er CC krem? Henger visst ikke med lengre jeg og kunne trengt litt oppdatering på dette. Hva er et must for ei kjerring ( les: smekker 43 åring)? Bruket til daglig: - ansiktskrem / øyekrem fra Shiseido. - mascara - foundation fra Shiseido - pudder - eyeliner - leppstift
frk Nilsen Skrevet 11. oktober 2015 #40 Skrevet 11. oktober 2015 Daglig: Fuktighetskrem - En som ikke er for feit, og som er nøytral. BB-creme - Garnier Maskara - Sephora Fest: Samme som over, men med øyenskygge, eyeliner og gloss. Det meste fra Loreal og Sephora. Er jeg riktig så gæærn så slenger jeg på litt parfyme - Sexy Amber fra Michael Kors
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #41 Skrevet 11. oktober 2015 1) Serum (Christian Dior Hydra Life ProYouth Sorbet) 2) Fuktighetskrem (Christian Dior Hydra Life ProYouth Sorbet) 3) CC Cream (Clinique) 4) Concealer (YSL Touche Éclat) 5) Rouge (Estee Lauder) 6) Eyeliner (Chanel) 7) Øyenskygge (Div.merker) og farge bryn (L'Oréal) 8) Primer (Lancôme) og mascara (Estee Lauder) 8) Solpudder (Christian Dior) Jeg trodde primer skulle under sminker jeg... Så feil kan man ta 😬 Anonymous poster hash: 1f8dd...ad8 Det skal det egentlig! Anonymous poster hash: ca4bb...d85
Sage90 Skrevet 11. oktober 2015 #42 Skrevet 11. oktober 2015 1. Skrubber ansiktet (garnier) 2. Toner (clinique) 3. Ansiktskrem (bodyshop) 4. Primer (becca og smashbox) 5. Foundation (Estee Lauder) 6. Concealer (MAC) 7. Settingpudder (black opal) 8. Bronzer under kinnbena (Isadora, Estee Lauder, Chanel eller Tarte) 9. Former øyenbryn (Anastasia) 10. Mascara (dior) 11. Leppestift (MAC) Ser mye ut, men jeg bruker ca en 30/45 min på badet med dusjing:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå