Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Håper noen kan gi meg noen svar.. Jeg hadde en MA 13 august. Frikk deretter mensen 13 september, og før MA var syklusen på 35 dager. Jeg regnet meg da fram til at eggløsningen skulle finne sted 4 oktober, og IKM da skulle være 18 oktober, altså førstkommende søndag. Testet i går og den var negativ. I dag var det lyserosa blod..ikke veldig mye, men litt. Kan dette være fedteblødning?? Håper på svar! :)

Annonse

Jeg testet i går kveld, negativ men har testen med el- test i 3 dager, den blir sterkere og sterkere i dag er den like sterk dom kontroll strek. Vurderer å ta en digital i dag, men tror tanta er på vei :-( så venter å ser om noe kommer hvis ikke tester jeg i morgen! lykke til til deg 😄😄👍🏻

Ja, altså jeg skulle jo ha IKM på fredag, å i dag er det søndag og jeg har forsatt ikke fått noe 😁😄 hadde negativ test på lørdag, har ikke testet mer etter det. Legen sier jo at de kan gå en stund over IKM før du får positiv test. Ingen symptomer bortsett fra at jeg har vært litt uvel de siste dagene.

Ellers har jeg både torsdag fredag lørdag og søndag hatt positive eggløsingtester. Så kanskje det er et tidli tegn? De skal jo ikke være positive på denne tida av måneden å heller ikke 4 dager i strekk 😁😄

Ja, altså jeg skulle jo ha IKM på fredag, å i dag er det søndag og jeg har forsatt ikke fått noe 😁😄 hadde negativ test på lørdag, har ikke testet mer etter det. Legen sier jo at de kan gå en stund over IKM før du får positiv test. Ingen symptomer bortsett fra at jeg har vært litt uvel de siste dagene.

Ellers har jeg både torsdag fredag lørdag og søndag hatt positive eggløsingtester. Så kanskje det er et tidli tegn? De skal jo ikke være positive på denne tida av måneden å heller ikke 4 dager i strekk 😁😄

Så gøy! Krysser fingrene for deg 😄 Når har du tenkt til å teste med digital?
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...