Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei håper noen kan hjelpe meg :-)

Hadde første dag i sist mens 18 september, ut i fra el kalkulator hadde jeg eggløsing 2 oktober, hadde da sex.

I går og i dag har jeg hatt små lyse rosa flekker med blod når jeg tørker meg, eller brun slimete utfold. Er ikke mye, bare små flekker når jeg tørker meg. Kan dette være en feste blødning som et tegn på at jeg kan være gravid? Forventer å få mens ca 16 oktober. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144240626-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min festeblødning var lysrødt blod. Testet et døgn etter jeg hadde festeblødning og da var testen svakt positivt. Morgenen etter fikk jeg påvist hcg på 20 via blodprøve hos legen. Hadde en del mensmurringer, så trodde jeg fikk mensen og var veldig skuffet at den kom fire-fem dager for tidlig. Er nå 7 uker på vei:)

Annonse

Når har jeg jo siden fredag og lørdag hatt et par små dråper med lys blod på papiret og litt Brunt slimete, men nå er de godt over til at jeg må bruke bind, er det er både lyst rosa blod og brunt slimete ( sprry detaljer) men de er langt i fra like mye som en mens, heller ikke noe mens smerter. Å jeg skal ikke ha mensen før om 5 dager. Kan dette fortsatt gå under Festeblødning? Vil ikke teste enda hvis de er for tidli blir så skuffa om de er negativ. Men tok en el-test å den ga godt utslag:-) noen som vet noe om dette ?? Kan Festeblødning være i noen dager og gå fra å være et par dråper til en mini mini mens ? Takk for svar på forhand :-)

Okey takk for svar :-) håper det jeg også! Tenker og vente til tirsdags mårning med å teste da er jeg 11 dpo og 3 dager til IKM :-) men et annet spørsmål? Utenom disse blødninger jeg har hatt nå siden fredag ( som jeg tror har avtatt nå) så har jeg ingen andre symptomer. Er det normalt å ha syptomer nå? Eller kommer de senere?

Det er mange som ikke har symptomer før lengre ut i svangerskapet. Det er rett og slett veldig individuelt. Jeg hadde noen få symptomer før ikm, men det meste kom etterpå. Jeg fikk positiv test kvelden 9 dpo, men det er ikke så vanlig tror jeg. Og kanskje ikke lurt å teste så tidlig da det kan være kjemisk og man risikerer å bli skuffet om streken ikke blir sterkere. Jeg eier bare ikke tålmodighet til å vente, hehe.

Annonse

Umulig for oss å vite. Det er og forskjell frå person til person og svangerskap til svangerskap. Testa positivt dagen før IKM denne gangen. Dag 5+6 i svangerskapet før. Det er veldig seint, og ikkje vanlig trur eg. Eggløysingstestane slo ut før, men ikkje graviditetstestane.

Husk at du vil finne ut av det uansett om du er gravid. Det som er greit med å vente til IKM er at du slepp bli skuffa om det bare er et egg som streifer og ikkje fester seg.

Hei igjen.. 

Tror vi er på akkurat samme sted fremdeles.. Jeg skrev jo over at jeg også hadde det jeg tror var festeblødning, og fikk beskjed fra lege om at jeg hadde eggløsning rundt 1.oktober. Har hatt småblødninger siden fredag, veldig av og på. I dag kom det mye blod (unnskyld detaljer) når jeg var på do - og måtte sette inn tampong. Når jeg noen timer senere tok den ut, blødde jeg ikke lenger.. og har ikke blødd siden.. Lurer også på om dette er festebløding, eller om det bare kroppen som tuller med meg.. Blir litt frustert av dette.. har i tillegg hatt veldig vond korsrygg siden mandag i forrige uke.. Skal ha mensen til torsdag/fredag, tror jeg.. Tenker også å ta en test på morgenurin i morgen, men er veldig redd for å bli skuffet :/ Frustrerende det her altså... 

Hei sk01 det er helt likt ja !! Jeg tok en test midt på dagen i dag uansett om jeg vet om det er for tidligt .. Jeg skal også ta i morgen tidli, forventer mens jeg også torsdag/fredag. Eg så stressa om de er kroppen som lurer meg eller om de er Festeblødning jeg også! Vi får oppdatere hverandre i morgen om hva resultatet blir! Lykke til :-) :-)

Jeg fikk helt blenda hvitt i dag morges :-( så begynner å miste håpet og har trua på at tante kommer snikende på fredag .. Men er litt små kvalm og verker litt i korsryggen, men det er sikkert bare noe jeg innbiller meg 😁 håper du fikk eg bedre resultat 😄??

Det var leit å høre! 😞 Blendahvit test er også! 😞 Er nok bare kroppen som tuller med meg.. Fortsatt vond korsrygg - nå har jeg hatt det over en uke! Så nå håper jeg nesten bar TR kommer snart, så vi kan prøve på nytt 😊 Meeen håpet er ikke ute helt ennå da 😇

Har du testa i dag sk01? Jeg lot være orket ikkje å bli skuffet før jobb 🙊 usikker på og jeg skal teste i morgen eller vente til fredag og se om tanta kommer. Pleier ofte å merke de et par dager før når hun kommer, men nå merker jeg ingenting .. Kansje et positivt tegn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...