Gå til innhold

Mini a ture vinterdress. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille en mini a ture vinterdress til min lille på snart 1 år. 

Hvordan er disse i størrelse?

Andre erfaringer? :D

Anonymous poster hash: fd1bc...841
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å bli en stund siden, men den er tung og litt klumpete. Stor i størrelsen.

Skrevet

Men utrolig pen. Så til å sitte i vogn/akebrett fungerer den nok fint. Men er det en aktiv krabat som trenger en dress som er lett å bevege seg i, så velg en annen. Vårdressene er mer medgjørlige.

Skrevet

Nå er det noen år siden min hadde (ca 2009 modell), nen syns den var stiv og lite bevegelig for en 1-åring. Og var kun aktuell å bruke de dagene det var "fin" hvit snø, siden den fort ble skitten og stygg i søle og sørpe. Hadde heldigvis en dress til som var mer anvendelig (Skogstad).

Skrevet

Tok inn vann i rompa!

Var en stund siden, var en søt, gammelrosa sak, med hjerteformet forsterkninger på tompe knær.

Anonymous poster hash: eca10...dac

Skrevet

Vent til neste år. Vi solgte mye av de i butikken jeg eide tidligere. Men syntes selv den er litt for tung for de minste.

Hadde den da mine da de var fra 3-6 år. utrolig gode dresser, varme, vanntette og god bevegelse. Men syntes selv de er litt stive og tunge for de små. De er gode i størrelsen, iallefall babydressene. Den modellen fra 3 år er normal i str.

Anonymous poster hash: 7a449...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...