Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Vurderer å bestille en mini a ture vinterdress til min lille på snart 1 år. Hvordan er disse i størrelse? Andre erfaringer? Anonymous poster hash: fd1bc...841
Elsker livet Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Begynner å bli en stund siden, men den er tung og litt klumpete. Stor i størrelsen.
Elsker livet Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Men utrolig pen. Så til å sitte i vogn/akebrett fungerer den nok fint. Men er det en aktiv krabat som trenger en dress som er lett å bevege seg i, så velg en annen. Vårdressene er mer medgjørlige.
Frida_22 Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Nå er det noen år siden min hadde (ca 2009 modell), nen syns den var stiv og lite bevegelig for en 1-åring. Og var kun aktuell å bruke de dagene det var "fin" hvit snø, siden den fort ble skitten og stygg i søle og sørpe. Hadde heldigvis en dress til som var mer anvendelig (Skogstad).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Tok inn vann i rompa! Var en stund siden, var en søt, gammelrosa sak, med hjerteformet forsterkninger på tompe knær. Anonymous poster hash: eca10...dac
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Vent til neste år. Vi solgte mye av de i butikken jeg eide tidligere. Men syntes selv den er litt for tung for de minste. Hadde den da mine da de var fra 3-6 år. utrolig gode dresser, varme, vanntette og god bevegelse. Men syntes selv de er litt stive og tunge for de små. De er gode i størrelsen, iallefall babydressene. Den modellen fra 3 år er normal i str. Anonymous poster hash: 7a449...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå