rød Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Begynte å blø igår. Selvsagt når vi er på weekend med hele min familie for å feire mammas bursdag. Mannen er offshore og jeg alene med 3 unger. Ikke mulighet til å gråte:( ingen vet noe og orker ikke si noe nå aldri blød eller mista før så jeg er bekymra. Må komme meg til lege mandag, finne på en unnskyldning på jobb- orker ikke spekulasjoner etc... Noen som har erfaringer med blødning, har jeg mistet ? Kjenner det murrer litt og ikke helt god i korsryggen 😢 så jeg føler det er er under om jeg beholder. Har ikke vært kvalm forrige uke heller når jeg tenker meg om
LilleMille90 Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Ville kanskje vært mer bekymret om det hadde vært friskt blod. Dra til legen for hcg måling hvis du er usikker!
Boknerden Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Hadde ringt lege/legevakta! Jeg ville ikke tatt sorgen på forskudd, mange blør under svangerskap :-) Lykke til :-)
rød Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2015 Straks til legen nå å høre om jeg tilhører gruppa junibaby eller ikke. Blør masse friskt blod nå. Er kjempe nervøs...
Mingemaura Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 masse lykke til! Håper alt er i orden, og at lille enda spreller der inne <3
Oh baby Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har blødd en del, både brunt og ferskt! Men det går bra med mini!
rød Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2015 Legen så ingenting på ultralyd så her er det over. Jeg tar det tungt- aldri mista før og har 3 barn fra før. Var så fornøyd med å bli gravid så raskt da jeg bynner å bli gammel. 35 år nå. I juli vil jeg ikke ha barn pga feriestengt fødeavdeling. lykke til videre dere ☺️👍 Takk for meg 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå