Gå til innhold

Blør brunt, har jeg mistet? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø igår. Selvsagt når vi er på weekend med hele min familie for å feire mammas bursdag. Mannen er offshore og jeg alene med 3 unger. Ikke mulighet til å gråte:( ingen vet noe og orker ikke si noe nå :( aldri blød eller mista før så jeg er bekymra. Må komme meg til lege mandag, finne på en unnskyldning på jobb- orker ikke spekulasjoner etc... Noen som har erfaringer med blødning, har jeg mistet ? Kjenner det murrer litt og ikke helt god i korsryggen 😢 så jeg føler det er er under om jeg beholder. Har ikke vært kvalm forrige uke heller når jeg tenker meg om :(

Skrevet

Ville kanskje vært mer bekymret om det hadde vært friskt blod. Dra til legen for hcg måling hvis du er usikker!

Skrevet

Hadde ringt lege/legevakta! Jeg ville ikke tatt sorgen på forskudd, mange blør under svangerskap :-) Lykke til :-)

Skrevet

Straks til legen nå å høre om jeg tilhører gruppa junibaby eller ikke. Blør masse friskt blod nå. Er kjempe nervøs...

Skrevet

masse lykke til! Håper alt er i orden, og at lille enda spreller der inne <3

Skrevet

Jeg har blødd en del, både brunt og ferskt! Men det går bra med mini!

Skrevet

Legen så ingenting på ultralyd så her er det over. Jeg tar det tungt- aldri mista før og har 3 barn fra før. Var så fornøyd med å bli gravid så raskt da jeg bynner å bli gammel. 35 år nå. I juli vil jeg ikke ha barn pga feriestengt fødeavdeling. lykke til videre dere ☺️👍 Takk for meg 😢

Skrevet

Så trist... Hvor langt er/var du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...