Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 I oppskrifta står det: "Strikk 5 omg vrangbord(2 r og 2 vr)"- den er grei! Men så... "Første omg strikkes slik: 1 vr og 1 vridd vr i samme kast" What to do??? Ikke særlig erfaren strikker så blir supertakknemlig for litt hjelp Anonymous poster hash: afe39...f43
pip pip Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 http://www.pickles.no/vridd-rett-og-vrang/ Her kan du se video. Er ikke så flink til å forklare;)
pip pip Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Leste vist ikke innlegget nøye nok, trodde du lurte på hvordan man strikket vr vridd. Er vel at etter at du har strikket en vr maske, så må du ikke slippe masken av pinnen, men så strikke en vr vridd i samme maske. Jeg gjør denne teknikken for å øke noen ganger. I r og 1 r vridd i samme maske
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Takk for hjelp, ble iallefall litt klokere😊 Men betyr det at jeg skal strikke "1vr og 1vridd vr i samme kast" to ganger, så to rette, igjen "1vr og 1vridd vr i samme kast" 2ganger osv...i og med at jeg skal strikke vrangbord med 2r og 2vr? Anonymous poster hash: afe39...f43
pip pip Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Litt usikker. Skal du øke masteantallet? På facebook er det en gruppe som heter strikkesida. Der kan du også få god hjelp
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Litt usikker. Skal du øke masteantallet? På facebook er det en gruppe som heter strikkesida. Der kan du også få god hjelp Tror ikke jeg skal øke enda...jeg får prøve meg litt frem! Takk for tips om facebookside og takk for hjelp😊 Anonymous poster hash: afe39...f43
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skjønte heller ikke den med "i samme kast". Kanskje du kan høre i garnbutikken hvor du kjøpte mønsteret? Anonymous poster hash: 60bb8...6be
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skjønte heller ikke den med "i samme kast". Kanskje du kan høre i garnbutikken hvor du kjøpte mønsteret? Anonymous poster hash: 60bb8...6be Lurt! Selv om da nå jeg vente heeelt til i morgen😂😂 Anonymous poster hash: afe39...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå