Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Det er en bagatell, ja, men jeg irriteeeerer meg over folk som må tisse hele tiden! Jeg kjenner en som f.eks går på do 30 min før ankomst her. Sitter og skravler i 2 timer og må absolutt tisse før hun drar avsted igjen. Hallo? Er det svært uvanlig å ikke klare og holde seg i 3-5 timer? Jeg tisser hver 5-6 time. Og jeg er høygravid. Samboeren er også sånn, hvis han tisser for 30 min siden og ser et toalett måååå han såååånn på do assa. OCD ???? Anonymous poster hash: 3656d...4c0
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Når jeg ikke spiser store mengder karbohydrater kan jeg tisse 6 ganger iløpet av en arbeidsdag. Spiser jeg masse karbohydrater kan jeg klare meg med 2 ganger om dagen. Så kommer det jo an på hva man drikker da selvsagt...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Det var da også en ting å irritere seg over! Jeg tisser annenhver time. Drikker mye kaffe og vann. Anonymous poster hash: d3592...3bb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tisser nok ca 4 ganger i timen. Men jeg drikker store mengder brus også da. 😊 Anonymous poster hash: 49afd...1a0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Slitsomt å irritere seg over slikt. Før kunne jeg gå morgen og kveld. Så begynte jeg å slite med uvi og må drikke minst to glass i timen for å slippe flere infeksjoner. Så nå går jeg noen dager svært ofte, og det er slitsomt, andre dager 5-6 ganger om dagen. Tenk om jeg skulle irritere meg over alt alle ikke gjorde likt som meg? Anonymous poster hash: 75f11...6c1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Min svigerinne er på do et par ganger i timen. Litt irriterende om vi holder på med noe (spillkveld, film osv), men utenom det så bryr jeg meg ikke. Selv har jeg holdt meg i over to døgn en gang. Jeg har anstrengt forhold til urinering/bæsjing med andre tilstede og var på hyttetur med svigers (svært anstrengt forhold den gangen), med utedo uten lys! Ingen problem, jeg merket ikke behovet for å tisse engang. Eneste jeg merket, var en viss voksende kul på magen! Jepp, jeg så nærmest gravid ut på slutten.Til vanlig tisser jeg 2-4 ganger om dagen. Avhengig av hvor mye/hva jeg drikker. Te går rett gjennom meg (om jeg drikker mer enn 2-3 kopper). Vann holder jeg lenge på. Anonymous poster hash: 0673f...1d0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Tisser vel gjerne en gang eller to i løpet av en arbeidsdag, hvis jeg rekker det. Rekker jeg ikke å gå på do, så venter jeg bare. Svært sjelden noe problem. Anonymous poster hash: edc91...2fc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Stort sett tisser jeg to ganger om dagen. Anonymous poster hash: 5a7da...9eb
SuperFries Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Jo sjeldnere dere tisser, jo mer strekker dere ut blæra. Det kan gi dere store problemer senere. Lekkasjer, uvi og inkontinens. Man bør bli tissetrengt når det er 250 ml i blæra. Det er en risiko for at blæra kan sprekke når det er mellom 600-1000 ml i blæra.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Skjønner ikke helt hvorfor det irriterer deg? Jeg kan gå fra morgen til kveld uten å tisse hvis jeg glemmer å drikke noe særlig. Men er jeg på eller har besøk blir det ofte mye kaffe, og da kan jeg gjerne gå to ganger i løpet av et 2-3-timers besøk. Passer på å tisse rett før jeg drar for å unngå å måtte låne doen med en gang, men når jeg må så må jeg, da klarer jeg ikke å holde meg til jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: e14af...974
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Tisser kanskje annen hver time jeg og, har slitt litt med inkontinens etter fødsel, så om jeg går sjeldnere er det fort at det skvetter litt drikker også mye vann, te og kaffe! Anonymous poster hash: 3b960...61f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Jo sjeldnere dere tisser, jo mer strekker dere ut blæra. Det kan gi dere store problemer senere. Lekkasjer, uvi og inkontinens. Man bør bli tissetrengt når det er 250 ml i blæra. Det er en risiko for at blæra kan sprekke når det er mellom 600-1000 ml i blæra. Men hva når jeg faktisk ikke rekker å gå på do? Skal jeg tisse på meg, mener du? Anonymous poster hash: edc91...2fc
TPK Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Du er rar... Er det veldig plagsomt at folk bruker doen din mener du? Jeg gåe konsekvent alltid på do før jeg drar noe sted, og også før jeg drar hjem igjen. Man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta å komme seg hjem. Jeg tisser vanligvis hver 3 time kanskje, men etter to fødsler kan jeg lekke litt hvis jeg må gå mye når jeg egentlig må på do. Derfor prlver jeg å alltid gå på do før jeg går ut døra.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Det er en bagatell, ja, men jeg irriteeeerer meg over folk som må tisse hele tiden! Jeg kjenner en som f.eks går på do 30 min før ankomst her. Sitter og skravler i 2 timer og må absolutt tisse før hun drar avsted igjen. Hallo? Er det svært uvanlig å ikke klare og holde seg i 3-5 timer? Jeg tisser hver 5-6 time. Og jeg er høygravid. Samboeren er også sånn, hvis han tisser for 30 min siden og ser et toalett måååå han såååånn på do assa. OCD ???? Anonymous poster hash: 3656d...4c0 DU irriterer deg over at andre må på do ofte? Ja, huff, fælt for deg. Liker du ikke å låne bort doen din så får du slutte å ha besøk. Jeg er av dem som må ofte på do, uavhengig av om jeg har drukket lite eller mye. Har alltid vært sånn. JEG kan irritere meg over det ja, for det er utrolig slitsomt og kjedelig å måtte fly i tide og utide, og ikke minst "ørten" ganger hver natt. Og må man så må man, kan ikke holde seg da fordi det er ubeleilig for noen andre. Anonymous poster hash: ff8a0...0ca
SuperFries Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Jo sjeldnere dere tisser, jo mer strekker dere ut blæra. Det kan gi dere store problemer senere. Lekkasjer, uvi og inkontinens. Man bør bli tissetrengt når det er 250 ml i blæra. Det er en risiko for at blæra kan sprekke når det er mellom 600-1000 ml i blæra.Men hva når jeg faktisk ikke rekker å gå på do? Skal jeg tisse på meg, mener du? Anonymous poster hash: edc91...2fc Sa jeg det? Du får prioritere å gå på do, da vet du.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 hæ... finnes det folk som ikke liker eller reagerer når besøket låner doen? jeg har aldri tenkt på at jeg må tisse før jeg drar så jeg slipper å låne toalettet med en gang liksom jeg tisser når jeg må, om det er 5 ganger i timen eller en gang i døgnet Anonymous poster hash: 2586d...dbd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Jo sjeldnere dere tisser, jo mer strekker dere ut blæra. Det kan gi dere store problemer senere. Lekkasjer, uvi og inkontinens. Man bør bli tissetrengt når det er 250 ml i blæra. Det er en risiko for at blæra kan sprekke når det er mellom 600-1000 ml i blæra.Men hva når jeg faktisk ikke rekker å gå på do? Skal jeg tisse på meg, mener du? Anonymous poster hash: edc91...2fc Sa jeg det? Du får prioritere å gå på do, da vet du. Jeg kan ikke alltid det, nei. Anonymous poster hash: edc91...2fc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Er gravid, så tisser OFTE! Anonymous poster hash: e9a7e...0a7
DramaMama Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Tisser 4 ganger om dagen tror jeg. Kanskje 5 hvis jeg har drukket mye kaffe. Har aldri irritert meg over andres hyppige toalettbesøk, men har definitivt undrer meg over hvorfor enkelte tilsynelatende ikke klarer å holde seg en time engang...
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Jo sjeldnere dere tisser, jo mer strekker dere ut blæra. Det kan gi dere store problemer senere. Lekkasjer, uvi og inkontinens. Man bør bli tissetrengt når det er 250 ml i blæra. Det er en risiko for at blæra kan sprekke når det er mellom 600-1000 ml i blæra. Vel, den sprekker vel ikke, men den kan strekke seg og bli større. Et resultat av dette er at blæra da ikke klarer å trekke seg helt sammen når vi tisser, og vi får derfor ikke tømt blæra skikkelig. Derfor må vi raskt tisse igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #21 Skrevet 9. oktober 2015 Den sprekker ikke når det er 600-1000ml, men vier seg ut. Jeg går kanskje ikke på do når jeg har jobbet 9 timer engsng. Ikke tid rett og slett! Luksus å være sykepleier.... Anonymous poster hash: 60f6b...f67
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #22 Skrevet 9. oktober 2015 Du må da være usedvanlig hormonell hvis du irriterer deg over at besøk må låne toalettet ditt for å tisse, Hi! Bra du tar det ut her enn på besøk og mannen din Noen har også irritert blære, og må faktisk tisse oftere. Det er en rekke fysiske ting som kan gjøre at man må tisse ofte, kosthold og væskeinntak og ev. kosttilskudd kan også påvirke. Noen må også tisse ofte fordi det er blitt en psykisk vane. Til deg som drikker "store mengder brus" og må tisse fire ganger i timen. Jeg håper du oppsøker legen din og ber om utredning. Om du drikker så mye og tisser så ofte kan du ha diabetes uten å vite det! Så mye brusdrikking vil også føre til at du tapper kroppen for viktige mineraler, noe som gjør at du kan få hjerteproblemer. Så vær så snill, oppsøk lege! Anonymous poster hash: bf419...7d0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #23 Skrevet 9. oktober 2015 Tisser vel ca 4 ganger om dagen, kommer an på hvor mye jeg drikker. Anonymous poster hash: 885e7...aa7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #24 Skrevet 9. oktober 2015 Herre fred! Så mye rart folk legger seg oppi. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange ganger noen må tisse. Er noen på besøk hos meg så må de gjerne fly inn på toalettet så mange ganger de ønsker. Må være slitsomt å irritere seg over noe sånt. Jeg irriterer meg over mennesker som deg😂. Anonymous poster hash: 4547b...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå