T&T Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg trenger litt hjelp siden jeg ikke drikker kaffe selv. Så derfor tenkte jeg å høre med dere damer, hvilken bør jeg velge? Jeg ønsker en som tar liten plass og gir god kaffe. Om den gir andre produkter er av mindre betydning da jeg ikke drikker noe varmt. Hensikten med den er å kunne servere gjestene mine god kaffe når jeg får besøk. Om jeg må bestille kapsler, eller om jeg kan gå på butikk og kjøpe de har også mindre betydning. Så kort summert er jeg ute etter en liten maskin som gir best kaffe...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Nå har heldigvis kapselmaskiner blitt frikjent for verstingstempelet sitt når det gjelder miljø, så da tenker jeg selv på å anskaffe en. Det jeg har tenkt er at jeg i alle fall vil styre unna en jeg må bruke Nestle sine produkter på. Ellers er jeg ikke kommet lenger i jakten Følger tråden din for råd Anonymous poster hash: bede2...5d0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Da burde du kjøpe en Nespresso. De har mange varianter i forskjellige prisklasser, og har den beste kaffen og servicen synes jeg👍🏻👍🏻😀 Anonymous poster hash: 07443...f82
T&T Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2015 Takker og bukker for svar så langt. Jeg styrer litt mot nesspresso sine maskiner. Men, vil høre om det er noen flere tanker og meninger rundt det 😊
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Nespresso!! Har hatt en dolce gusto tidligere og prøvd andre typer, ingen slår Nespresso.. Både på smak og service Anonymous poster hash: 4300d...bc2
T&T Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2015 Nespresso!! Har hatt en dolce gusto tidligere og prøvd andre typer, ingen slår Nespresso.. Både på smak og service Anonymous poster hash: 4300d...bc2 Takk for svar. Da strykes Dolce Gusto😊
Gummibjørnen Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har også nespresso. Kjempefornøyd Jeg har denne, tar liten plass https://www.nespresso.com/no/no/product/citiz-rod-kaffemaskin
klg,2 boys now:) Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Nespresso uten tvil.de andre maskinene er rimeligere i innkjøp,men kvaliteten er ofte deretter
klg,2 boys now:) Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Nespresso uten tvil.de andre maskinene er rimeligere i innkjøp,men kvaliteten er ofte deretter
uhhuhher Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Personlig synes jeg at kapselmaskiner er djevelens verk og en fullstendig unødvendig og jålete oppfinnelse, men kanskje argumentene mine kan være nyttige likevel. ;-) Jeg tenker at det er unødvendig med en maskin når du ikke drikker kaffe selv. Den tar plass på benken og er dyr. Kjøp en presskanne og litt god kaffe, og du er i mål. Hvis du skal servere kaffe til mange gjester på én gang, er det i tillegg praktisk å kunne sjenke alle på likt fra samme kanne, i stedet for å måtte vente på at én og én kopp lages.
T&T Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2015 Personlig synes jeg at kapselmaskiner er djevelens verk og en fullstendig unødvendig og jålete oppfinnelse, men kanskje argumentene mine kan være nyttige likevel. ;-) Jeg tenker at det er unødvendig med en maskin når du ikke drikker kaffe selv. Den tar plass på benken og er dyr. Kjøp en presskanne og litt god kaffe, og du er i mål. Hvis du skal servere kaffe til mange gjester på én gang, er det i tillegg praktisk å kunne sjenke alle på likt fra samme kanne, i stedet for å måtte vente på at én og én kopp lages. Tanken har slått meg, og jeg er for så vidt enig. Så den muligheten er også tatt med i beregningen. Fordelen jeg derimot ser med en maskin er at den ofte kan ha flere funksjoner og man kan dermed ha muligheten til å servere forskjellig type kaffe. I tillegg så er det mer lettvint hvis det skal serveres en kopp... Men, jeg vurderer presskanne fortsatt veldig sterkt. Det står stort sett mellom den og nesspresso.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå