Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Nå skal jeg lage ett innlegg som jeg egentlig syntes er litt teit. Hehe. Greia er at jeg ikke fått mensen og lurer på om hva dere tror det er (trenger egentlig bare å lufte tankene). Altså jeg går på pearly prevensjon. Den måler syklus utifra kroppstemperatur og ja, kalender syklusen. For halvannen uke siden skulle jeg hatt mensen og jeg tenker den kan være forsen siden sist fikk jeg den veldig rart. To ganger etter hverandre med en ukes mellomrom. Men jeg har lagt merke til at kroppstemperaturen min har blitt litt høyere og så langt ingen mens. På min 32 dag i dag, uten mens i syklusen. Ja jeg kan gå til legen (men ser ikke helt behovet enda), jeg kan ta test men med forrige barn så var den ikke positiv så tror ikke ville slått ut. Etter en stund skal pearly'n også vise graviditet. Det som også er at jeg har ingen klare symptomer. Ikke spesielt sliten, litt men ikke komatisert som før. Men har ekstrem treg mage fortiden. Sånn, nå har jeg lagt ut mine tanker her. Som sagt blir nærmest litt gjetting men lurer på om noen har noen tanker. He he Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Nå skal jeg lage ett innlegg som jeg egentlig syntes er litt teit. Hehe. Greia er at jeg ikke fått mensen og lurer på om hva dere tror det er (trenger egentlig bare å lufte tankene). Altså jeg går på pearly prevensjon. Den måler syklus utifra kroppstemperatur og ja, kalender syklusen. For halvannen uke siden skulle jeg hatt mensen og jeg tenker den kan være forsen siden sist fikk jeg den veldig rart. To ganger etter hverandre med en ukes mellomrom. Men jeg har lagt merke til at kroppstemperaturen min har blitt litt høyere og så langt ingen mens. På min 32 dag i dag, uten mens i syklusen. Ja jeg kan gå til legen (men ser ikke helt behovet enda), jeg kan ta test men med forrige barn så var den ikke positiv så tror ikke ville slått ut. Etter en stund skal pearly'n også vise graviditet. Det som også er at jeg har ingen klare symptomer. Ikke spesielt sliten, litt men ikke komatisert som før. Men har ekstrem treg mage fortiden. Sånn, nå har jeg lagt ut mine tanker her. Som sagt blir nærmest litt gjetting men lurer på om noen har noen tanker. He he Anonymous poster hash: 9d14b...e9d Jeg har forresten ømme pupper. Hilsen hi Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Du er nok gravid! Pearly er et usikkert prevensjonsmiddel. Anonymous poster hash: de954...2b6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Du er nok gravid! Pearly er et usikkert prevensjonsmiddel. Anonymous poster hash: de954...2b6 Jeg vet... Og det er ikke krise altså, bare har det veldig komfortabelt med ett barn som begynner å bli selvstendig.. He he.takk for svar forresten. Hi Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tipper at du er gravid. Og det vil gi utslag på en test 1,5 uke etter forventet mens. Anonymous poster hash: b0375...604
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tipper at du er gravid. Og det vil gi utslag på en test 1,5 uke etter forventet mens. Anonymous poster hash: b0375...604 Kanskje det blir test da. He he.. Takk for svar! Hyggelig at dere svarer på ett litt teit spørsmål Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg bruker ladycomp Da er du gravid. Det tar litt lang tid før pearly registrerer graviditet. Ca 18 til 20 dager med forhøyet temp. Anonymous poster hash: 500a4...deb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg bruker ladycomp Da er du gravid. Det tar litt lang tid før pearly registrerer graviditet. Ca 18 til 20 dager med forhøyet temp. Anonymous poster hash: 500a4...deb Hehe, tenkte nok det tar litt tid ja. Shit, føler meg liksom ikke litt gravid en gang så er en veldig rart tanke. Hi Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Ingen svangerskap er identiske, så selv om testen ikke ga utslag sist så kan den fint gjøre det nå.. Så ta en test, enten hjemme eller hos legen.. Anonymous poster hash: 89a8b...07d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Ingen svangerskap er identiske, så selv om testen ikke ga utslag sist så kan den fint gjøre det nå.. Så ta en test, enten hjemme eller hos legen.. Anonymous poster hash: 89a8b...07d Mulig det blir en test da.. Hehe. Hi Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Ingen svangerskap er identiske, så selv om testen ikke ga utslag sist så kan den fint gjøre det nå.. Så ta en test, enten hjemme eller hos legen.. Anonymous poster hash: 89a8b...07d Mulig det blir en test da.. Hehe. Hi Anonymous poster hash: 9d14b...e9d Lykke til! Anonymous poster hash: 89a8b...07d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Vil bare informere om at dere hadde rett! positiv test. Hi Anonymous poster hash: 9d14b...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå