Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Kjøpte nype-te på Coop, det står at den inneholder 55% nype og 45% hibiscusblomster. Er den da helt koffeinfri? Er gravid og prøver å holde meg unna koffein. Anonymous poster hash: dd9d6...8d1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, den er helt koffeinfri Anonymous poster hash: 37705...7cd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Står koffein nevnt i innholdsfortegnelsen? Nei. Ergo: det er ikke koffein i den. Nypete er fruktte, så vidt meg bekjent er det ikke koffein i de fruktene vi kjenner som frukt, som eple, appelsin, nyper, osv. Anonymous poster hash: cf6bb...91c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Står koffein nevnt i innholdsfortegnelsen? Nei. Ergo: det er ikke koffein i den. Nypete er fruktte, så vidt meg bekjent er det ikke koffein i de fruktene vi kjenner som frukt, som eple, appelsin, nyper, osv. Anonymous poster hash: cf6bb...91c Nei, men det er jo koffein i f.eks "Forest fruits" og "Blueberry muffin"-teen. Anonymous poster hash: dd9d6...8d1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Nei, men det er jo koffein i f.eks "Forest fruits" og "Blueberry muffin"-teen. Anonymous poster hash: dd9d6...8d1 De teene du viser til der er laget av svart te (som inneholder koffein) og tilsatt fruktsmak, så det blir noe helt annet enn en te som er laget kun av nyper og hibiskus. Mener det står "inneholder koffein" på det meste som inneholder koffein av teer. Svart te, grønn te og hvit te inneholder alle koffein. Skal du unngå koffein helt så må du gå for rene fruktteer (som ikke inneholder teblader) eller urteteer. Om du velger urteteer så sjekk om det er noen av dem som ikke skal brukes av gravide. Anonymous poster hash: 37705...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå