Gå til innhold

Kan man sende anonyme sms?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker å ferske mannens utroskap. Og da må jeg sende han en melding, men han må ikke kunne spore den tilbake til meg :-(

Anonymous poster hash: cf4f7...687

Du kjenner ikke noen som har skjult nr da, som kanskje vil hjelpe deg

Anonymous poster hash: a37ab...03b

Ønsker å ferske mannens utroskap. Og da må jeg sende han en melding, men han må ikke kunne spore den tilbake til meg :-(

Nr kommer vel frem når man sender SMS selv om nr er skjult? Er vel bare når man ringer at det ikke kommer frem?

HI; jeg hadde kjøpt meg et nytt sim-kort med helt nytt nummer!!

Anonymous poster hash: 1372c...15a

Annonse

Ønsker å ferske mannens utroskap. Og da må jeg sende han en melding, men han må ikke kunne spore den tilbake til meg :-(Anonymous poster hash: cf4f7...687

Du kjenner ikke noen som har skjult nr da, som kanskje vil hjelpe degAnonymous poster hash: a37ab...03b

Nr kommer vel frem når man sender SMS selv om nr er skjult? Er vel bare når man ringer at det ikke kommer frem?

HI; jeg hadde kjøpt meg et nytt sim-kort med helt nytt nummer!! Anonymous poster hash: 1372c...15a

Hvis man driter penger, er det nok en god løsning :)

Anonymous poster hash: 1232d...cfb

Ser at man kan sende anonymt fra nettet, men vet ikke hva som vil stå som avsender. Er helt sikker på at han har vært utro, trenger bare hjelp til å få han til å innrømme saken. :-/

Send til deg da vell...

Men skjønner ikke hvordan du skulle få svar på sms da

Anonymous poster hash: 53e43...fda

Kontantkort koster vel 150 kr eller noe. Trenger ikke registrere det. Men du må jo fylle på noen ringeminutter også.

Ble veldig nysgjerrig på hvordan du vet at han har vært det og hva du har tenk å sende han?

Anonymous poster hash: 36732...077

Før i tiden sto iallefall nettsiden som avsender når man sendte anonyme sms.

Så lenge du ikke må registrere deg eller oppgi ditt tlfnr for å sende kan du være rimelig sikker på at du er anonym.

Men du vil jo ikke være istand til å få svar da, hvis det er poenget.

Anonymous poster hash: 11c98...a50

HI; jeg hadde kjøpt meg et nytt sim-kort med helt nytt nummer!!

Anonymous poster hash: 1372c...15a

Det gjør det, men han kan jo ikke finne ut hvem som eier det. Det kommer opp når man ringer og, i hvert fall når jeg ringer

Jeg har skjult nr i den forstand at nr ikke er søkbart. Nummeret kommer opp, men man kan ikke finne ut at det er mitt..

Men jeg dør av nysgjerrighet, så jeg må bare spørre; hvordan skal en falsk sms fra deg avsløre at han er utro? Hva er liksom planen her?

Du må ikke svare, altså, men tenkte kanskje vi heller kunne hjelpe deg å finne en annen løsning..?

Anonymous poster hash: 86c12...6d6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...