Gå til innhold

Uregelmessig ditt å uregelmessig datt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja skal til legen om ett par dager kan han henvise meg t gyn? Og vet dere hva de sjekker ?hyggelig med svar :) lykke til med prøving du på 23 :)

Vi prøvde i et år før jeg reiste til legen. Dette var i juni. Tok GU og Bø.prøver hos legen. Og ble henvist videre, og nå er det snart utredning. Jeg kan svare deg på hva de sjekker når jeg har vært på utredning ;)

Takk, og lykke til du også :)

Annonse

Når dere har prøvd såpass lenge, kan du jo ta kontakt med fastlegen uansett. 

Jeg har heller aldri hatt en regelmessig syklus, men har to barn som ble unnfanget i 1pp. Nå prøver vi på tredjemann, og for første gang har det ikke klaffet med en gang, men vi er bare såvidt i gang med 3pp, så dette kan jo fremdeles klaffe fort for oss. Bare sånn at du ser at uregelmessig syklus ikke nødvendigvis betyr at man har problemer med å bli gravid. 

Anonymous poster hash: 41454...e8c

Jeg har heller aldri hatt en regelmessig syklus, men har to barn som ble unnfanget i 1pp. Nå prøver vi på tredjemann, og for første gang har det ikke klaffet med en gang, men vi er bare såvidt i gang med 3pp, så dette kan jo fremdeles klaffe fort for oss. Bare sånn at du ser at uregelmessig syklus ikke nødvendigvis betyr at man har problemer med å bli gravid. 

Godt å vite at det kan fungere selv om syklusen er på bærtur. Når man har prøvd i 18 mnd så blir det litt tungt å tenke positivt :P Men takk for at du deler din historie :) Spent på hva gyn sier :o

Har ikke vært hos legen enda men har fått veldi ømme pupper å stikninger nederst i magen til høyre er dette graviditets symptomer ? Våkner også hver natt pga tørst føler jeg drikker meg i hel :P

Det kan være det ja :) det med tøste om natten vet jeg ikke, men ømme pupper og livmor er tegn for noen

Hvor uregelmessig var din menstruasjon ? Å hvordan visste du at du hadde eggløsning?

Da har vi vært på utredning. Siden legen hadde tatt div prøver da jeg var der. Tok gynekologen innvendig ul, kjente og så om alt var sol det skulle. Og det var det :D nå er bl.prøve neste skritt, men den må være lenger ut i syklusen. Vi snakket også masse om prøving og evt veien videre i utredningen. Håper det var til hjelp :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...