Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Sjokoladekalender eller pakke kalender? Og hva pakker dere evt inn?? Anonymous poster hash: 92b9a...ec5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Hvorfor er sjokoladekalender "bare"? Ungene mine får gaver på julaften, de trenger ikke masse dritt hver dag i forkant. Anonymous poster hash: c518f...455
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Pakkekalender, det er tradisjon Tyggis, småsjokolader, en glitterpenn, vanter, en refleks, viskelær, hårstrikk, leppepomade, neglelakk osv Anonymous poster hash: 62e21...c93
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 De har igrunn foretrukket sjokoladekalender, så da ser jeg ingen grunn til å legge mer tid og penger i det enn det. Da blir det mer til overs til julegaver
Serepta Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Eldste her vil helst ha Haribo-kalenderen, så han har hatt denne og yngste Legokalender de siste årene.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Når mitt barn blir 10 år tenker jeg han skal få velge selv. Minus pakkekalender, det orker jeg ikke. Med mindre han har veldig veldig lyst på det og blir veldig takknemlig. Anonymous poster hash: fe26f...ebf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Her får begge ungene en sjokolade kalender hver. Gaver får de uansett nok av i jula. Anonymous poster hash: b2e20...108
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Sjokokadekalender er skikkelig kjipt, her får jenta mi selvfølgelig pakkekakelender! Anonymous poster hash: c819b...e4c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Pakkekalender, men svært beskjedne gaver. Nesten som sjokoladekalender. Typisk 2 seigmenn eller bitte små sjokolader hvis det er en hverdag, eller en kjærlighet, smurfepastiller eller tilsvarende. Noen litt større gaver som er ting vi likevel ville gjort før jul, som kino eller teater. Noen få dager er det leppepomade, badeskum el.l. Alt er forbruksvarer eller nyttig, vil ikke ha enda mer plastikkræl i huset. Anonymous poster hash: 64098...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå