Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Har en veldig høy/lang panne som stjeler all oppmerksomheten på bilder. Har hengt meg helt opp i den stygge panna og vil skjule den. Men hvor mye jobb og styr er det med pannelugg? Har en kvervill på ene siden, men får til å ha midtskill på håret mitt likevell. Men blir sikkert litt styr å få luggen til å henge rett ned uten å dele seg? Tar det lang tid før den vokser ut om jeg angrer meg? Tenker en lang og tung lugg Anonymous poster hash: b74d8...f32
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg ønsket det også lenge, også hoppet jeg bare i det for litt siden. Ble veldig fornøyd! Eneste som er styr er å dra oftere til frisøren for å korte det bittelitt. Vokser fort og plutselig går det rett i øynene. Men da fester jeg det bare bakover med spenner til jeg får kommet meg til frisør. Ikke noe problem i forhold til skille, og lite å styre med igrunn. Jeg pleier bare å føne luggen etter dusj så den ligger sånn jeg vil. Anonymous poster hash: bb545...ba9
Leeloo76 Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Har samme problem, men innser at med mine krøller vil jeg bli sprø hver gang det er litt luftfuktighet. Det spiller ingen rolle hvor rett og fint håret er når jeg går ut døra, eller hvilke produkter jeg har brukt, litt yr/regn/tåke og håret begynner å krølle seg. Hvis du må "jobbe" med verven hver morgen er det en viss fare for at det samme skjer med deg. I tlilegg har du nå litt mer tyngde på håret i og med at det er langt, ikke sikkert det holder like godt om du klipper lugg. Snakk med frisøren, kanskje kan du ta en liten strukturendring der verven sitter (det vi kalte rotpermanent før) slik at du får bøyd den i riktig retning?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Krever ingenting stell. Jeg har små krøller på sidene av luggen, særlig om det er fuktig/vått i været, men jeg ser bare ekstra ung og uskyldig ut da. Meeeen... Jeg bryr meg ikke så mye om hvordan håret ser ut, så jeg er enkel sånn. Anonymous poster hash: c29c3...812
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Samme her,- høy panne og håret som "kommer først" er MYE tynnere enn lenger bak på hodet. I tillegg har jeg også tendens til at,- med midtskill,- om håret ikke er langt nok,- så får jeg den typiske "gardinpannelugg" som var populær på 80tallet.... Så tror heller ikke jeg "får til" den type lugg jeg ønsker, da håret begynner så sent og er så tynt i starten at frisørene også virker til og bare ville "klippe opp" rundt ansiktet, men ikke lage lugg...For igjen,- det vil ikke bli "Lugg". Anonymous poster hash: 6d6c9...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå