Gå til innhold

Hva deler dere ut på Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper kun de som faktisk kjøper inn godteri svarer på denne tråden. De som vil kverulere på Halloween, kan svare i den andre tråden om man feirer eller ei...

Anonymous poster hash: 95c04...993

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper sånne poser med fruktkarameller på nille. De er pakket inn en og en. Synes det er ekkelt med smågodt som ikke er innpakket...

Anonymous poster hash: a7193...494

Skrevet

Kjøper sånne poser med fruktkarameller på nille. De er pakket inn en og en. Synes det er ekkelt med smågodt som ikke er innpakket...

Anonymous poster hash: a7193...494

Hvor mange karamelliser til hver?

Anonymous poster hash: 95c04...993

Skrevet

Det er vel ingen som deler ut uinnpakket godteri? Det hadde i såfall vært übersært!

Anonymous poster hash: a3ff1...077

Skrevet

Vi har godteri som vi deler ut, og håper på besøk.

Men de siste årene har vi feiret på museum hvor de har et supert opplegg.

Skrevet

I smågodthylla på Obs! (candyking) har de karameller og bittesmå pakker med lovehearts, kjøper en del av begge de to også får barna en karamell og en lovehearts hver.

Anonymous poster hash: fc15e...ed2
Skrevet

Var i Sverige nylig og kjøpte løs godt til 165kr, full pose, masse forskjellig og alt er innpakket.

I fjor kjøpte jeg her, på Europris, nille, obs og alt i alt kom det på litt over 1000kr, dyrt!

Men alt ble gitt bort, noen barn kom flere ganger å, de syntes vi hadde beste godteri :)

Anonymous poster hash: c707b...997

Skrevet

Dumle-kjærlighet

Anonymous poster hash: 88d98...367
Skrevet

Var i Sverige nylig og kjøpte løs godt til 165kr, full pose, masse forskjellig og alt er innpakket.

I fjor kjøpte jeg her, på Europris, nille, obs og alt i alt kom det på litt over 1000kr, dyrt!

Men alt ble gitt bort, noen barn kom flere ganger å, de syntes vi hadde beste godteri :)

Oi!!!! 1000kr???

Anonymous poster hash: 6d889...255

Skrevet

Men alt ble gitt bort, noen barn kom flere ganger å, de syntes vi hadde beste godteri :)Anonymous poster hash: c707b...997

Oi!!!! 1000kr???Anonymous poster hash: 6d889...255

Ja, jeg vet..slo meg litt løs..nytt hus, nytt nabolag og første Halloween :)

Skrevet

Kjærligheter på pinne fra fagforbundet, kjekt da man får det gratis, og de er pakket inn. Ellers har jeg kjøpt fra nille, da alltid ting som er pakket inn.

Anonymous poster hash: 770d6...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...