Gå til innhold

Skjønner ingenting.. gravid? SA? ingenting?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skjønner ingenting av hva som skjer, så håper kanskje dere kan hjelpe meg litt på vei :)

Jeg hadde mens 1. September, og har hatt regelmessig 25 dagers syklus siden jeg tok ut p-stav I februar. TR skulle kommet fredag 25. September. I uken før hadde jeg ømme bryster, var veldig trøtt og hadde veldig dårlig matlyst. Ble sulten på en måte, men kvalm med en gang jeg spiste noe. Spydde ikke.

Humøret har også gått veldig opp og ned, og jeg gråter for ingenting..

TR kom ikke, men alle graviditetstestene var negative. Jeg tok siste test på søndag 4. oktober, 9 dager over IKM, men fortsatt negativ.. Har helst siden 1 uke før IKM hatt murringer og trodd at mensen skulle komme når som helst.

På lørdag 3. oktober var ikke brystene så ømme, og kvalmen var borte. men jeg var fortsatt oppblåst og hadde murringer nederst i magen og i korsryggen. Når jeg gikk på do på kvelden var det en slimklump med rosa klumper I på papiret. Senere på kvelden fikk jeg litt rosa utflod.

Søndag morgen var det mer rødt I utfloden, og siden da har det bare blitt mer og mer blod. Nå I dag blør jeg såpass mye at jeg må ha bind, men ikke like mye som ved vanlig mens og jeg synes det som kommer nå er mer utvannet eller hva jeg skal kalle det. Men det kommer noen små mørke, nesten svarte klumper.

Jeg bruker heller ikke å spotte før TR, og det broker å være ganske kraftig fra start.

På søndag og i går formiddag hadde jeg litt stikkinger på høyre side, men i går kveld gikk det over til mer vanlige menssmerter. Men ikke så kraftige som jeg vanligvis har på dag 1.

De fleste symptomene har gått over, men i dag har jeg vært veldig kvalm igjen. Er også veldig trøtt, og har humørsvigninger, men det tenker jeg også kan være pga stress og beskymringer knyttet til å ikke vite.

Jeg var egentlig veldig sikker på at jeg var gravid, men at jeg bare var en av de som fikk positive test sent. (ble gravid i 2009 og gikk da hvertfall en uke etter IKM før det vistes på test..)
Snakket med legekontoret før jeg fikk blødningen, og skulle komme innom på fredag for å måle hcg i blodet hvis jeg ikke hadde fått noen avklaring før det.

Nå er jeg veldig usikker på om jeg har en SA, eller om jeg bare har fått en veldig sen og rar TR.

Jeg har også vært inne på tanken på om det kan være utenfor livmoren, og er litt beskymret for det.

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 82a74...dbb

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...