Gå til innhold

Dere som har blitt gravide... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Er gravid, 5+4 i dag... I går hadde jeg en blødning, etter litt mensmurring på morgen og fysisk aktivitet med hopping og spretting gikk jeg på do, å da var det blod på truseinnlegget (ikke mye, men ikke lite heller?) og det var blod når jeg tørka meg. Etter det har det ikke vært så mye som en dråpe, men jeg er pisseredd for at dette har gått galt! Flere som har hatt lignende? Det er nå over et døgn siden dette skjedde... Kan det være medisinen? Utrogestan og progynova.

Er så deppa nå!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144239921-dere-som-har-blitt-gravide-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt, visstnok. Jeg begynte og blø 5+1 og var på kontroll, men var ikke noe farlig. Jeg venter da 2 stykker..

Men hadde ingen blødninger på første svangerskapet mitt. Men slimhinnene er mye mer følsomme. Tar du noe vaginalt?

Venninna mi blødde seg igjennom hele første trimester...

Jeg blødde også litt, men sporadisk. Fikk panikk hver gang... Akkurat som deg. Nå sitter jeg her med en diger tvillingmage ;)

Venninna mi fikk også tvillinger...

Anonymous poster hash: a610c...929

Annonse

I dag blør jeg igjen Og har menssmerter. Anser dette som tapt

Huff, så trist. Det trenger jo ikke å være en SA, men en kan desverre ikke utelukke det :(

Jeg har fått høre at en blødning uten smerter  ofte er ufarlig. Men blødning med smerter er et dårlig tegn. 

Men ingen regel uten unntak. 

Jeg har selv mistet i uke 10. Da fikk jeg blødning med menssmerter. 

Krysser fingrene for at dette ikke er en SA. 

Mange lykkeønskninger til deg fra meg! 

Huff, så trist. Det trenger jo ikke å være en SA, men en kan desverre ikke utelukke det :(

Jeg har fått høre at en blødning uten smerter ofte er ufarlig. Men blødning med smerter er et dårlig tegn.

Takk 😍 Må bare vente og se... Men tviler på at dette har gått bra. Det er heldigvis tidlig ☺️

Jeg har fått høre at en blødning uten smerter ofte er ufarlig. Men blødning med smerter er et dårlig tegn.

Takk 😍 Må bare vente og se... Men tviler på at dette har gått bra. Det er heldigvis tidlig ☺️

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?

Jeg blør litt på og av... Det verste er å ikke vite... Sover dårlig nettene og er redd jeg er gravid utenfor livmoren. Men da hadde jeg vel merket det?! Klarer ivertfall ikke å slappe av og er ganske fortvila over at jeg må vente helt til den 20 oktober før jeg får ul 😐

Annonse

Kan du ikkje ta privat? Husk det er helsa di det handlar om!

Håper det går bra! Blødningar i svangerskapet er meir normalt enn ein trur. Men ikkje noko kjekt når det står på uansett.

Ringte til en privat klinikk og de var mindre behjelpelige enn på sykehuset. De på sykehuset var veldig hyggelige og sa at jeg ikke skulle nøle med å ringe dersom jeg fikk smerter osv. Men nå har jeg klart å roa meg litt i dag, innsett at det er mest psykisk det jeg kjenner på, så jeg ser det an over helgen 👍🏼 Tusen takk for svar og bekymringer. Håper alt er vel med dere ☺️

Håper det går bra! Blødningar i svangerskapet er meir normalt enn ein trur. Men ikkje noko kjekt når det står på uansett.

Ringte til en privat klinikk og de var mindre behjelpelige enn på sykehuset. De på sykehuset var veldig hyggelige og sa at jeg ikke skulle nøle med å ringe dersom jeg fikk smerter osv. Men nå har jeg klart å roa meg litt i dag, innsett at det er mest psykisk det jeg kjenner på, så jeg ser det an over helgen Tusen takk for svar og bekymringer. Håper alt er vel med dere ☺

Fordelen med å vente til 20.er at då skal hjerte ha begynt å slå. Faren for å få mye bekymringar om du e til ultralyd nå og ikkje får sjå et hjerta e jo stor.

Eg ska på tidlig ultralyd på tirsdag. Gruglede meg!

Håpe det går bra med oss begge!

Ringte til en privat klinikk og de var mindre behjelpelige enn på sykehuset. De på sykehuset var veldig hyggelige og sa at jeg ikke skulle nøle med å ringe dersom jeg fikk smerter osv. Men nå har jeg klart å roa meg litt i dag, innsett at det er mest psykisk det jeg kjenner på, så jeg ser det an over helgen Tusen takk for svar og bekymringer. Håper alt er vel med dere ☺
Fordelen med å vente til 20.er at då skal hjerte ha begynt å slå. Faren for å få mye bekymringar om du e til ultralyd nå og ikkje får sjå et hjerta e jo stor.

Eg ska på tidlig ultralyd på tirsdag. Gruglede meg!

Håpe det går bra med oss begge!

Lykke til! ☺️ Krysser fingrene!

Hvordan går det med deg?
Jeg blør litt på og av... Det verste er å ikke vite... Sover dårlig nettene og er redd jeg er gravid utenfor livmoren. Men da hadde jeg vel merket det?! Klarer ivertfall ikke å slappe av og er ganske fortvila over at jeg må vente helt til den 20 oktober før jeg får ul 😐

Ja, sjønner den. Tiden går fryktelig sakte når en venter på svar.

Krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...