Gå til innhold

Erfaring med mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips på hvilken mme som passer for baby 3 måneder? Har forsøkt Nan 1 når far "passet" baby, men da fikk han så utrolig vondt i magen!!! Andre typer som er mildere mot magen? Ønsker gjerne å slippe å pumpe hver gang far skal ha baby alene :)

Anonymous poster hash: 36750...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt hipp. Den økologiske. Ingen magevondt her av den!

Skrevet

Har dere forsøkt med NAN bare én gang? Det kan jo være pga feil sugeteknikk/ luft i magen baby gråter, ikke nødvendigvis melka i seg selv.. Har brukt NAN uten problemer her til begge mine som har fått flaske, men opplever at minsta ofte får endel luft i magen etter flaska, fordi hun svelger så mye luft når hun drikker. Tåteflaske-typen kan også spille inn, noen opplever bedring med Brown-flasker kontra Avent f.eks. Kan jo såklart være melka babyen din reagerer på, men også overspising kan være et problem med flaske; at de blir litt vel glupske og derfor spiser litt mer enn hva godt er😜

Skrevet

Takk for svar :)

Han gråter så og si aldri til vanlig. Drakk 50 ml mme og dagen etter hyyyylte han i flere timer i strekk... :( har kun er browns flasker og hN sluker ikke luft - har iallefall aldri fått magevondt av pumpet mm på flaske :) får prøve hipp neste gang tror eg ja...evt bare pumpe.

Anonymous poster hash: 36750...ee5

• 2 uker senere...
Skrevet

Barn nr 2 fikk sprutgulp og mageknip av nan1 så vi prøvde collett, da gikk det bedre :)

Skrevet

Vi fikk aldri til mme. Men når jeg gikk over fra enkel til dobbel (elektrisk drevet) pumpe tok det plutselig drastisk kortere tid å pumpe, så det ble løsningen for oss.

Anonymous poster hash: 0997b...562

Skrevet

Vi bruker nan ha som du får kjøpt på apoteket, ikke magevondt av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...