Gå til innhold

IKM uke 45 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja jeg hadde troa når jeg hadde stigende hcg og sterkere tester. Men nei.

Så kan man jo si at det er det jo mange som opplever. Men de vet ikke om det. Dersom jeg ikke hadde testa hadde jeg ikke visst jeg var gravid engang. Så det blir jo en vurderingssak etter hver sa/MA om en orker all den testinga da.

Hannepålandet : akkurat det jeg mente da jeg spurte om "de skulle forestille positive" - det var jo såvidt synlig skyggestrek på dem, skal du tolke slike tester som positive hver måned så forbered deg på skuffelse igjen og igjen...

Anonymous poster hash: 9128f...4ef

Heihei!

Er i PP4

28 dagers syklus.

IKM dag 4 i dag 8/11.

18 DPO og syklusdag 31.

Har hatt murring fra mandag 2/11 av, første dag IKM torsdag 5/11 .

Pleier å være ferdig med TR på søndager, så skulle egntlig vært begynt og ferdig denne uken.

Kvalm og stresset i natt, vet ikke hvorfor eller hva det kan komme av o_O mest sannsynlig fordi jeg lurer sånn på om det endelig klaffet.

Har ikke turt å teste i denne PP i frykt for å få negative teste.

Skal teste på torsdag 12/11 om TR fortsatt er en 'no show'. Da er jeg 21 DPO og syklusdag 35.

Håper håper håper !

Endret av JennyH93

Hannepålandet : akkurat det jeg mente da jeg spurte om "de skulle forestille positive" - det var jo såvidt synlig skyggestrek på dem, skal du tolke slike tester som positive hver måned så forbered deg på skuffelse igjen og igjen...

Anonymous poster hash: 9128f...4ef

Og du vet alt om hvor positive en test må være for å telle som positiv?

Og du vet hvorfor jeg tester så tidlig? Tusen takk for oppmuntringen forresten!! Og du har selvsagt fått med deg at jeg støtt er gravid og mister? At jeg er under utredning for habituell abort. Du er sikkert en sånn som ikke oppdaget du var gravid før uke 12. Og alle tre ungene dine er nok produsert i første PP. Gratulerer med det!

Skjønner meg virkelig ikke på sånne som deg. Bare ute etter å lage det utrivelig? Sorry. Men det biter jeg ikke på. Si heller noe fint neste gang.

Eller fortell meg gjerne noe mer du vet alt om. Du har sikkert mer på lager. Regner jeg med.

Tr kom i går. Ytterligere 1dag kortere syklus. Om et år vil jeg vel ha mensen annenhver uke Anonymous poster hash: a6dd2...e3c

Åhh! Det var skikkelig trist :(

Jeg trodde forrige måned at jeg kanskje var gravid fordi jeg gikk en dag OVER IKM, tok test - var negativ, noen timer senere om TR.....

En dag frem eller til er visst helt normalt, selv hvor ergelig det er for oss prøvere -_-'

Har du prøvd lenge?

Heihei!

Er i PP4

28 dagers syklus.

IKM dag 4 i dag 8/11.

18 DPO og syklusdag 31.

Pleier å være ferdig med TR på søndager, så skulle egntlig vært begynt og ferdig denne uken.

Kvalm og stresset i natt, vet ikke hvorfor eller hva det kan komme av o_O mest sannsynlig fordi jeg lurer sånn på om det endelig klaffet.

Skal teste på torsdag 12/11 om TR fortsatt er en 'no show'. Da er jeg 21 DPO og syklusdag 35.

Håper håper håper !

Ta en test du. Så slipper du pine degselv.

Heihei!

Er i PP4

28 dagers syklus.

IKM dag 4 i dag 8/11.

18 DPO og syklusdag 31.

Håper håper håper !

Hehe, er ikke så mye pining. Er mer rolig nå enn de andre PP :) jeg vet at jeg får vite det på enten den ene eller andre måten.

Heihei!

Er i PP4

28 dagers syklus.

IKM dag 4 i dag 8/11.

18 DPO og syklusdag 31.

Håper håper håper !

Hehe, er ikke så mye pining. Er mer rolig nå enn de andre PP :) jeg vet at jeg får vite det på enten den ene eller andre måten.

Som jeg pleier å si "det vil vise seg".

Heihei!

Er i PP4

28 dagers syklus.

IKM dag 4 i dag 8/11.

18 DPO og syklusdag 31.

Håper håper håper !

Som jeg pleier å si "det vil vise seg".

Sant

Tr kom i går. Ytterligere 1dag kortere syklus. Om et år vil jeg vel ha mensen annenhver uke Anonymous poster hash: a6dd2...e3c

Åhh! Det var skikkelig trist :(

Jeg trodde forrige måned at jeg kanskje var gravid fordi jeg gikk en dag OVER IKM, tok test - var negativ, noen timer senere om TR.....

En dag frem eller til er visst helt normalt, selv hvor ergelig det er for oss prøvere -_-'

Har du prøvd lenge?

Prøvd siden juli, så ikke så lenge. Men syklusen er blitt en dag kortere for hver pp og er nå 25 dager.. Kanskje den rett og slett kan bli for kort? Hvor lenge har du

Prøvd?

Anonymous poster hash: a6dd2...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...