Gå til innhold

IKM uke 45 :)

Anbefalte innlegg

ja har hatt exu jeg også, å var det jeg fryktet når jeg tok hcg, men tok også en hcg en uke før som da var på under 5 den og.

Men får ta en test i morgen for å være helt sikker :)

Lurt! Håper du slipper å gå gjennom det igjen...lykke til! :)

Den ble negativ :) så da er det nok ikke exu igjen ;) 

Kom på at jeg har hatt det litt lignende en gang før når jeg gikk på p-piller, plutselig sykluser med småblødning/spotting i utide. Ble da sendt til gynekolog og fikk flagyl pga livmoren var litt øm og hoven. Så jeg har spurt legesenteret om ringetime med legen, så får jeg spurt henne. Hun kan jo snakke med gyn på sykehuset å spørre om dette er normalt  2 1/2 mnd etter MA eller om det burde sjekkes. 

Kan jo også være at livmoren er sår/ øm og at jeg lett blør for tiden etter sex og tappetafsing,  Det er jo bare farget utflod og det er veldig lite som kommer på papiret 1-2 g dagen, veldig variert farge fra dag til dag, fra lys brun, fersken, lys rosa, rød, og mørk brun.

Håper det ikke er noe spesielt og at vi kan få det til denne måneden :) Men er det en infeksjon eller noe så er det nok bedre om det ikke klaffer nå. Men da får jeg bare heie på dere andre ! :D.

Fortsetter under...

Jeg har begynt med wild yam i dag. Det har jeg aldri prøvd før. Jeg er vel ca 2dpo. Kaffen smakte ikke godt i dag. Det er jo interessant... ;)

Jeg og har startet med det. Har ømme pupper og det stikker i livmor. Så er jo spørsmålet om det er egen kropp som lager det eller wild yammen.

Jeg har begynt med wild yam i dag. Det har jeg aldri prøvd før. Jeg er vel ca 2dpo. Kaffen smakte ikke godt i dag. Det er jo interessant... ;)

Jeg og har startet med det. Har ømme pupper og det stikker i livmor. Så er jo spørsmålet om det er egen kropp som lager det eller wild yammen.

Ja, det får tiden vise. Jeg har følt meg ganske oppblåst i dag også...vi får krysse fingrene. Hvor mye tar du om dagen? Skal du trappe ned etter en stund?

Annonse

hvor lenge etter positiv eggløsningtest har dere begynt på wild yam?

Fikk positiv eltest 24 og kjentes ut på at jeg hadde el på søndag. Men har hatt lignende mensensmerter både igår og idag?

Anonymous poster hash: ae327...c33

Jeg hadde positiv på lørdag, og startet i dag. Håper ikke det ble for tidlig... :/

Annonse

[quote name="Hannepålandet" post="147521290" Klart det var👌. Heier på at det var det- Da starter jeg med wild yam i kveld! El var jo i går, så den er over- Men hva med royal jelly.. Skal jeg stoppe med det frem til IKM- Leste et sted at man kunne ta Royal jelly gjennom hele svangerskapet, men kan kanskje ikke tas på likt med Wild Yam? Noen som vet😏

Endret av Lottemor1978

Jeg testa idag. Ble strek med en gang som ble til en sånn skyggestrek etterhvert. Så da tok jeg en el strimmel. Og den ble knall rosa. Så nå skjønner jeg ingenting. Her er flere alternativ.

1, jeg er gravid men er for tidlig til at strimmeltesten lager tydelig strek, men el testen gjør det.

2. Den digitale el testen er ikke enig med strimmeltesten om når el er/var. ( rimelig sikker at det var søndag. Likevel er strimmeltest mye sterkere enn da jeg dobbelsjekka med digital el test).

3. Tester fra ebay... I say no more...

Konklusjonen min er som følger: ingen!! Fordi hvilken idiot sjekker sånnt over en uke før ikm og tror man kan fenomen lure svar ut av det? Næ... Er bare å roe helt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...