Gå til innhold

IKM uke 45 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oj! Fikk positiv eggeløsningstest i dag syklusdag 13! Jeg som alltid har hatt sen eggeløsning (forrige syklus så sent som dag 22!) Skal si femar har hatt effekt!!!! Men nå bekymrer jeg meg jo for om slimhinnene ikke er tykke nok til at eg egg kan grave seg ned... hva tror dere?

Oj! Fikk positiv eggeløsningstest i dag syklusdag 13! Jeg som alltid har hatt sen eggeløsning (forrige syklus så sent som dag 22!) Skal si femar har hatt effekt!!!! Men nå bekymrer jeg meg jo for om slimhinnene ikke er tykke nok til at eg egg kan grave seg ned... hva tror dere?

Det tror jeg du ikke skal tenke på😊 Du er nok godt innafor!

Annonse

Droppet EL-test denne måneden pga økt stress og press på både meg og min kjære, men angrer nå siden jeg igrunn ikke har anelse om hvilke dag egget slapp. Merker bare at det har sluppet 😜 Da er det bare å fylle dagene med aktiviteter så ventetiden ikke blir så lang 😅 Satser på juli-barn 💖

Jeg spotter ca annen hver dag ennda, så tviler litt på om det faktisk kan feste seg om det forsetter slik. Har aldri slitt med spotting før, denne syklusen er helt merkelig.

Har du testa noe da? Forrige gang jeg var gravid fikk jeg "mensen" og blødde første 7 ukene. Men mista , ble oppdaget på ul uke 10.

Ja jeg testa for 13 dager siden hcg under 5 ( blodprøve), jeg hadde nok en kjemisk sist måned. Mensen kom 5 dager på overtid og jeg hadde svakt positive tester som svakt ble sterkere selv etter mensen kom. Testene ble ikke helt negative før for en uke siden. Har ikke testa etter det. men tenker at det må være noe hormontull etter MAen i august og evnt den kjemiske

Ja jeg testa for 13 dager siden hcg under 5 ( blodprøve), jeg hadde nok en kjemisk sist måned. Mensen kom 5 dager på overtid og jeg hadde svakt positive tester som svakt ble sterkere selv etter mensen kom. Testene ble ikke helt negative før for en uke siden. Har ikke testa etter det. men tenker at det må være noe hormontull etter MAen i august og evnt den kjemiske

Ikke for å skremme deg, men det var sånn jeg hadde det da jeg hadde exu. Jeg trodde jeg hadde en sa i uke 5. Hcg'en sank. To uker etterpå fikk jeg sinnsyke smerter. Da hadde hcg'en økt. Den går visst opp og ned i en sånn situasjon...kanskje du burde ta en test til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...