Gå til innhold

IKM uke 45 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da åpner jeg uke 45!

Her kom TR idag, 2 dager før forventet ikm. Dette blir vår pp nr 3 for oss, hadde en kjemisk graviditet forrige måned, med positiv test i to-tre dager, før mensen kom bankende på døra.

Stusser over syklusene mine, så håper noen her inne (etterhvert) har litt oversikt over dette.

Første registrerte syklus var på 29 dager, neste på 27, og nå på 25 dager. Syns det er interessant at det virker som om det for hver mnd blir 2 dager kortere. Er dette normalt, og har jeg bare en varierende syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også her, med forhåpentligvis IKM onsdag, 4.nov! Vi er prøvere i 2.pp, etter å ha sluttet med minipillen.

Skrevet

Takk 😊 enda leeenge igjen å vente da, men må vel la være å tenke på det (i så stor grad det går an!) 😊 lager vi slik ukesliste som det er på de andre ukene her inne eller? Litt gøy å ha oversikten! ⭐️

Skrevet

Tenkte å lage en liste her, så kan eventuelt nye her inne legge seg til :)

IKM:

Mandag 2.11: Spent&Stressa - igjen

Tirsdag 3.11:

Onsdag 4.11: Soantre

Torsdag 5.11:

Fredag 6.11:

Lørdag 7.11:

Søndag 8.11:

Skrevet

Smarte hjerner tenker likt, eller noe sånt! ;)

Prøver å ikke stresse med deg jeg også, men det ligger jo i bakhodet og murrer hele veien, vanskelig det der!

Skrevet

Ja det er ikke bare bare nei... Prøver dere med boe spesielt denne mnd for å få klaff elr? Jeg skal handle inn grapefruktjuice og mannen tar sink, så håper vi på det beste 👍

Skrevet

Nei, gjør i grunnen ikke noe spesielt, men jeg tenker litt på bidronninggele. Hadde håpet på å finne det på helsekostbutikker, men har ikke gjort det foreløbig. Hadde jeg likt smaken av grapefruktjuice, hadde jeg sikkert drukket det daglig :P

Skrevet

Hei! Da melder jeg meg inn her også.

EL er regnet ut til ca 17.okt på bursdagen min :)

Ikm 4. Okt.

Dette blir vår 5pp

Skrevet

Velkommen inn i gruppa! 😊 nov mener du vel? 👍

Skrevet

Da melder jeg meg også på her :-) ikm søndag 8.november tror jeg. Litt usikker på hvordan syklusen min blir denne mnd, da jeg skal ta femar og lutinus for å se om det kan bedre sjansene for en normal lutealfase og mulighet for å bli gravid. Dette blir vår pp6. Kan noen sette meg opp på lista? :-)

Skrevet

IKM:

Tirsdag 3.11:

Onsdag 4.11: Soantre, Tihil

Torsdag 5.11:

Fredag 6.11:

Lørdag 7.11:

Søndag 8.11: siot

Skrevet

Slenger meg med her. Første tantebesøk etter MA uke 10.

Gidder noen sette meg opp søndagen?

Skrevet

😊 krysser fingrene for denne uka!!

IKM:

Tirsdag 3.11:

Torsdag 5.11:

Fredag 6.11:

Lørdag 7.11:

Søndag 8.11: siot, Hannepålandet

Skrevet

Ojsann! Tror jammen jeg har eggløsning.

Kjente noen smerter i går og mye slim i dag.

Det var da vel tidlig. Har hatt syklus på ca 26 dager og lutealfase på 9-10 dager tidligere... Rart!

Vi hoppet rett tilbake i sengen etter vi hadde stått opp i dag tidlig. Så da kan vi krysse av to dager i sengehalmen så langt denne perioden.

Skrevet

Er bare å henge i!!

Jeg har vert hos gyn idag. Blir utredet for habituell abort. Er glad ting er igang.

Skrevet

Da melder jeg meg inn her :) TR kom i går, 2 dager før tiden, så ny IKM blir søndag 8/11 :)

Skrevet

Kjør på Tihil 😊👏

Hva er habituell abort? Bra en får hjelp i allefall, selv om en gjerne skulle ønske situasjonen var annerledes...

Velkommen v_ø_f_b 😊

Skrevet

Kjør på Tihil 😊👏

Hva er habituell abort? Bra en får hjelp i allefall, selv om en gjerne skulle ønske situasjonen var annerledes...

Velkommen v_ø_f_b 😊

Habituell abort er å stadig miste. Ofte tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Hei hei :) Hører litt skuffet til her jeg også, men gleder meg til ny pp :)

IKM:

Tirsdag 3.11:

Torsdag 5.11:

Fredag 6.11:

Lørdag 7.11: Soliasol

Søndag 8.11: siot, Hannepålandet

Skrevet

Her hører jeg til, pp 7. Usikker på dag.. Skal snart teste etter el

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...