Gå til innhold

Hvordan fortelle bf om positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en morsom måte å fortelle kommende pappa om den positive testen på? 

Anonymous poster hash: 4a2af...3aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pakket det inn i en gave som han fikk åpne 😊

Skrevet

Lot testen ligge på vasken og ba han gå inn og se om han fant noe nytt på badet. 

Anonymous poster hash: 794e6...2c0
Skrevet

Ikke særlig morsomt, men venninnen min så resultatet før meg, så hun syntes det var veldig stas at hun kunne fortelle det til meg, siden denne graviditeten var så ønsket. Kjøpte en liten bamse og graviditetstesten ble "holdt" av bamsen, så typen så den når han satt seg i sofaen. Han var sikker på at det var en av de gamle testene fra forrige svangerskap 😅 Til besteforeldre forteller vi det ved å gi de kopper fra "sögne home" der det står bestefar og bestemor med liten skrift 😊 Kan også få skrift "mamma, pappa, tante, onkel" osv 😊

Skrevet

Gjem den positive testen på en plass som han vil finne den! Eller film en liten filmsnutt på mobilen som du sender til han. Eller sett ett par bittesmå babysko ved siden av hans og se hva han sier :)

Anonymous poster hash: 7ef28...6b9
Skrevet

Hoss oss var graviditeten svært ønsket og vi hadde prøvd i 3 år uten å lykkes.

Jeg kjente på kroppen at noe kanskje var på gang men ville ikke gi mannen falske forhåpninger, så jeg tok testen i "skjul" en morgen jeg våknet før han skulle på jobb. Testen ble til min store overraskelse positiv og jeg var godt på vei inn på rommet der mannen lå å sov for å fortelle den utrolige nyheten. Men etter å ha fått samlet meg litt bestemte jeg meg for å legge testen i jakkelommen hans sammen med en smokke hvor det sto " I <3 dad " som jeg hadde kjøpt inn flere år i forrveien.

Jeg gikk så og la meg igjen, ventet på at mannen skulle dra mens tårene trillet ukontrolert av glede. Det tok ikke mer enn max 10 minutter før mannen ringte meg og strigråt. Han hadde ikke merket testen og smokken da han skulle låse opp bilen så han hadde rukket å kjøre ett stykke før han oppdaget den. Han hadde svingt ut i veikanten da han ringte meg. Helt skjelven og oppløst i tårer. Fikk klar beskjed om å ikke dra på jobb, han skulle samle seg litt for så å komme hjem igjen.

Det ble ikke noe jobb for noen for noen av oss den dagen. En gledens dag og jeg angrer ikke ett sekund på hvordan jeg valgte å fortelle han det.

Termin er forresten i morgen og vi venter ei lita jente <3

Anonymous poster hash: 1d915...dae

• 2 uker senere...
Skrevet

Hoss oss var graviditeten svært ønsket og vi hadde prøvd i 3 år uten å lykkes.

Jeg kjente på kroppen at noe kanskje var på gang men ville ikke gi mannen falske forhåpninger, så jeg tok testen i "skjul" en morgen jeg våknet før han skulle på jobb. Testen ble til min store overraskelse positiv og jeg var godt på vei inn på rommet der mannen lå å sov for å fortelle den utrolige nyheten. Men etter å ha fått samlet meg litt bestemte jeg meg for å legge testen i jakkelommen hans sammen med en smokke hvor det sto " I <3 dad " som jeg hadde kjøpt inn flere år i forrveien.

Jeg gikk så og la meg igjen, ventet på at mannen skulle dra mens tårene trillet ukontrolert av glede. Det tok ikke mer enn max 10 minutter før mannen ringte meg og strigråt. Han hadde ikke merket testen og smokken da han skulle låse opp bilen så han hadde rukket å kjøre ett stykke før han oppdaget den. Han hadde svingt ut i veikanten da han ringte meg. Helt skjelven og oppløst i tårer. Fikk klar beskjed om å ikke dra på jobb, han skulle samle seg litt for så å komme hjem igjen.

Det ble ikke noe jobb for noen for noen av oss den dagen. En gledens dag og jeg angrer ikke ett sekund på hvordan jeg valgte å fortelle han det.

Termin er forresten i morgen og vi venter ei lita jente <3

Anonymous poster hash: 1d915...dae

Å, nå begynte jeg å gråte selv! Gratulerer så mye!!!

Skrevet

jeg å begynte å gråte av den :) så utrolig søt historie <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...