Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada, vet at alle et kjempelei slike spørsmål - men håper noen vil svare fordet! :-)

Tatt på kveldsurin i dag, 9 dpo...

Rosa er EL-test.

Blå er graviditetstest.

http://i59.tinypic.com/2qx5pbn.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, du er gravid!!! :D :D

Skrevet

Den er positiv! Gratulerer, heldige deg! :)

Skrevet

Herlighet, tror du virkelig det?!? Åååh, for en lykke 😍

Håper bare lille klorer seg ordentlig fast sånn at jeg kommer meg 'forbi' det skumle og at testene holder seg positive! Skal ut å kjøpe digital i morgen 😍 pakke inn og gi til sambo.

Skrevet

Det blir en bra gave, det! :D

Skrevet

Min så slik ut i dag, bare bittelitt sterkere. Kjøpte digital test på vei hjem fra jobb og den viste gravid 1-2. 
Så, gratulerer :D

Skrevet

Spennende!!! Skal innom apoteket i morgen :-D Bare så sjokkert at den viste så tidlig - på KVELDSURIN. Skikkelig merkelig!

Skrevet

Åååå, Mingemaura!! 😍 Gratulerer så mye! Så glad på dine vegne ❤ ❤

Skrevet

Gratulerer håper den klamrer seg skikkelig fast!  :blomst:

Skrevet

Jeg fikk akkurat slik strek som deg på kveldsurin 9 dpo. Da hadde jeg holdt meg 2.5 time! Gratulerer så mye.

PS: Jeg er ikke lei av slike spørsmål, jeg syns det er kjempegøy å tyde graviditetstester :)

Skrevet

Er så lykkelig! 11pp var virkelig verdt det altså 😍 i dag tok jeg en digital (ikke morgenurin) og da lyste den opp Gravid 1-2 😁

Skrevet

Gratulerer 😊 😊 😊

Skrevet

Hei! Tok test idag, ikke morgenurin. Fikk svak positiv, kan den være falsk? Tok ikke tiden, men det gikk ikke mer enn 10.min.

Skrevet

Blir så vidt jeg vet aldri falsk positiv, at strek er strek liksom...

Skrevet

Tatt 4 tester 2 streker på alle! Så vanskelig å skjønne! Er billig tester, så må kjøpe en på apo imorgen og teste for siste gang.

Skrevet

Du har fått 4 positive tester, åssen er det vanskelig å skjønne? Gratulerer du er gravid! 😄

Skrevet

Ååå, dette er så rart! Tusen takk! Helt utrolig!

Skrevet

Mingemaura!!!!!! Gratulerer såååå masse! Disse er helt klart positive!!!! Håper spiren klamrer seg fast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...